عکس/ جواد کاظمیان یاد تیم ملی افتاد و بلوا به پا کرد!

جواد کاظمیان بازیکن سابق تیم ملی فوتبال با انتشار یک تصویر قدیمی از خودش در صفحه شخصی اینستاگرام اش جنجال به پا کرده است.

عکس/ جواد کاظمیان یاد تیم ملی افتاد و بلوا به پا کرد!
کد خبر : ۱۲۷۱۱۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - جواد کاظمیان شماره 9 خوش تکنیک و متعصب تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس در سالهای گذشته است.

کاظمیان یکی از با استعداد ترین وینگر های فوتبال ایران بود که در مقطعی بواسطه عملکرد درخشان اش در باشگاه پرسپولیس او را به مهدوی کیای فوتبال ایران تشبیه می کردند.

حتی برخی از کارشناسان حوزه فوتبال معتقدند که او به خاطر وجود رقبایی چون مهدی مهدوی کیا آنطور که باید نتوانست فرصت درخشش در تیم ملی فوتبال را پیدا کند.

 جواد کاظمیان یاد تیم ملی افتاد و بلوا به پا کرد! در همین خصوص حالا جواد کاظمیان به یاد ایامی که در تیم ملی بود تصویری را در صفحه شخصی اینستاگرام اش منتشر کرده و از زمین و زمان گله کرده است.

این تصویر قدیمی خوشحالی معروف پس از گل جواد کاظمیان را نشان می دهد، چرا که او همیشه پس از گلزنی پیراهن اش را به نشانه شادی از تن در می آورد.

همچنین ستاره سابق تیم پرسپولیس در این استوری نوشته است:

زمانه سیاه سپری می شود روشنایی بر آستانه ایستاده است. باران می نشیند آسمان صاف خواهد شد، آرامش فرا خواهد رسید و شور بختی ما به پایان می رسد.

بخوانید: عکس/ واکنش شوکه کننده جواد نکونام به آزادی وریا غفوری

جنجالی که جواد کاظمیان با کلمات به راه انداخت

جواد کاظمیان پیشکسوت جنجالی این روزهای تیم پرسپولیس بار دیگر با انتشار مطلب عجیبی در صفحه شخصی اینستاگرام اش خبرساز شده است.

به گزارش وقت صبح، جواد کاظمیان که روزگاری یکی از گرانقیمت ترین لژیونر های ایرانی در لیگ امارات بود، این روزها با اظهار نظرهای جنجال برانگیزش در فضای مجازی بیش از پیش در مرکز توجه کاربران قرار گرفته است.

اما مواضع اخیر او علیه فوتبال و جام جهانی نشان می دهد که او دیگر به مانند گذشته به فوتبال دلبستگی خاصی ندارد. البته بازیکن سابق تیم ملی چندی پیش ادعا کرده بود که اتفاقات اخیر کشور باعث شده او دیگر دل و دماغی برای فوتبال نگاه کردن نداشته باشد.

در همین راستا اکنون وینگر سابق تیم پرسپولیس یادداشت عجیب و متفاوتی را در صفحه شخصی اش برای مخاطبین اش به اشتراک گذاشته است.

او نوشته است دقت کردین جملات وارونه چگونه است؟ گنج رنج می شود، درمان نامرد می شود، و قهقهه هق هق..ولی دزد همان دزد است درد همان درد است و گرگ همان گرگ.

اغلب کاربران فضای مجازی معتقدند او در این مطلب طعنه آمیز با استفاده از کلمات خاص و پر تکراری به اتفاقات اخیر در کشور اشاره داشته است.

کد خبر : ۱۲۷۱۱۶
0
۰
ارسال نظر