عکس/ جنیفر لوپز به تبلیغ کردن کفش و چکمه روی آورد!

جنیفر لوپز خواننده مشهور 53 ساله در عکس‌های تبلیغاتی همکاری خود با برند ریوالو برای مجموعه کفش جدیدشان از همیشه زیباتر به نظر می‌رسد!

عکس/ جنیفر لوپز به تبلیغ کردن کفش و چکمه روی آورد!
کد خبر : ۱۵۸۲۴۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - جنیفر لوپز در عکس‌هایی که برای تبلیغ مجموعه کفش جدید خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است مانند همیشه زیبا و جذاب به نظر می‌رسد!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جنیفر لوپز خواننده مشهور با به اشتراک گذاشتن عکس‌هایی از خود با کفش‌های مجموعه جدید برند ریوالو طرفداران را شگفت زده کرده است.

او در توضیح این عکس‌ها نوشت:

«بخشی از پشت صحنه‌های همکاری جدید من با برند ریوالو. کفش‌های Calle Boot، Sunset Sandal و Beverly Platform Heel را در این عکس‌ها می‌بینید. آخر هفته خوبی داشته باشید.»

همکاری جدید جنیفر لوپز با برند ریوالو!

جنیفر لوپز که به تازگی با بن افلک بازیگر مشهور هالیوود ازدواج کرده است، در یکی از این عکس‌ها چکمه‌هایی تزیین شده با نگین‌های درخشان و گران قیمت را پوشیده بود.

قیمت این چکمه‌های زیبا 275 دلار است.

این خواننده که در حال تکمیل جدیدترین آلبوم خود به نام This Is Me Now است، چندین سال است که با برند DSW برای مجموعه‌های کفششان همکاری می‌کند.

اکنون به نظر می‌رسد که او یک پروژه همکاری جدیدی با برند Revolve را آغاز کرده است. به گزارش وقت صبح سوپرمدل مشهور کندال جنر نیز قبلا با این برند مشهور همکاری کرده بود.

همکاری جدید جنیفر لوپز

در یکی دیگر از این تصاویر جنیفر لوپز لباسی سفارشی از برند مشهور مایکل کاستو را به تن دارد.

او این لباس را با کفش‌های پاشنه بلند و بنددار مشکی رنگی ست کرده است. قیمت این کفش 170 دلار است.

جنیفر لوپز در حالی این عکس‌ها را به اشتراک می‌گذارد که تنها یک هفته قبل با گردنبندی طلا که نام همسرش بر روی آن حکاکی شده بود، دیده شده است.

او تصویری از خود برای تبلیغ برند محصولات مراقبت پوستی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته بود.

طرفداران به سرعت متوجه شدند که او گردنبندی جدید به گردن دارد. بر روی این گردنبند اسم «بن» همسر جیدید این ستاره حکاکی شده است.

کد خبر : ۱۵۸۲۴۶
0
۰
ارسال نظر