عکس/ جنجال همسر بازیکن هلندی پرسپولیس با یک عکس عجیب!

همسر یورگن لوکودیا مهاجم جدید پرسپولیس که به تازگی وارد ایران شده اند با انتشار عکس عجیبی از خودش سوژه داغ کاربران فضای مجازی شده است.

عکس/ جنجال همسر بازیکن هلندی پرسپولیس با یک عکس عجیب!
کد خبر : ۱۰۴۶۷۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - رایا همسر لوکودیا مهاجم هلندی پرسپولیس، این روزها بیشتر از همسرش سوژه مخاطبین فوتبال شده است.

او که اصالتی لبنانی دارد به محض ورود ایران بواسطه پوشش ایرانی اش مورد توجه رسانه ها و کاربران قرار گرفت.اما او در این باره در صفحه شخصی اش اعلام کرد به فرهنگ مردم ایران احترام می‌گذارد و تا روزی که در کشورمان خواهد بود با افتخار حجاب خواهد داشت.

در همین جهت او به تازگی تصویری از خودش و پسرش در آینه سرویس بهداشتی عمومی و با پوشش ایرانی در صفحه اش منتشر کرده که سرو صدای زیادی را در فضای مجازی ایجاد کرده است.

جنجال همسر بازیکن هلندی پرسپولیس با یک عکس عجیب! ظاهرا همسر لوکودیا در این مدت کوتاه در ایران مسیر معروفیت و ترند شدن در فضای مجازی را به روش خودش آموخته است.

به عقیده اغلب کاربران او با انتشار تصاویری به سبک و سیاق زنان ایرانی سعی دارد دنبال کنندگان زیادی را با خودش همراه کند.

بخوانید: عکس/ همسر لوکادیا، بازیکن پرسپولیس مزد بزرگ حضورش در ایران را گرفت!

چرا یحیی مهاجم هلندی را از لیست بازی با فولاد خط زد؟

دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان در شرایطی به تساوی بدون گل رضایت دادند که کمبود یک مهاجم گلزن در تیم یحیی گل محمدی مشهود بود.

به گزارش خبر ورزشی، در حالی که هواداران پرسپولیس منتظر رونمایی از یورگن لوکادیا در استادیوم آزادی بودند، این مهاجم هلندی از لیست بازی خط خورد.

هر چند دلیل اصلی این تصمیم نا آمادگی و دیر اضافه شدن یورگن لوکادیا به تیم پرسپولیس بوده اما شنیدیم این تصمیم یک دلیل دیگر هم داشته است.

ظاهرا یحیی گل محمدی ترسیده است مهاجم جدید تیمش با وجود نا آمادگی بخواهد جلوی تماشاگران خودی به خودش بیش از حد فشار آورده و مصدوم شود.

کد خبر : ۱۰۴۶۷۰
0
۰
ارسال نظر