عکس/ جنجال محمد نوازی با تیپ و ژست تازه اش در فضای مجازی

محمد نوازی بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال با انتشار عکسی عجیب نامتعارف از خودش هواداران فوتبال را در شوک فرو برده است.

عکس/ جنجال محمد نوازی با تیپ و ژست تازه اش در فضای مجازی
کد خبر : ۹۶۷۰۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - محمد نوازی که در بین هواداران استقلال به محمد بکهام معروف است، این روزها دستار سرمربی باشگاه آلومینیوم اراک است.

اغلب طرفداران فوتبال محمد نوازی را با چهره آرام و موجه او می شناسند. اما به تازگی نوازی عکسی عجیب با پوشش نامتعارف در صفحه شخصی اش منتشر کرده که با واکنش های جنجالی مخاطبینش مواجه شده است.

جنجال محمد نوازی با تیپ و ژست تازه اش در فضای مجازی بخش اعظم کاربران از او خواسته اند که ذهنیت آنها نسبت به خودش را با نمایش تصاویری این چنینی تغییر ندهد و به مانند گذشته رفتار کند.

بخوانید: ویدیو/ جزئیات شوکه کننده از علت مرگ علی انصاریان که پوربخش لو داد

بیوگرافی محمد نوازی

محمد نوازی متولد متولد 14 شهریور 1353 در روستای کیوج از توابع سراب است.

او علاقه ای به درس و مدرسه نداشته و بزور درس خوانده است، سه بار مردود شده و رکورد دار تجدیدی بوده تا اینکه نهایتا پایان دوره راهنمایی ترک تحصیل کرد.

محمد که علاقه زیادی به فوتبال داشت با الگو از برادرش بزرگترش اکبر که در نوجوانان پرسپولیس بازی می کرد در سال 1369 وقتی 16 ساله بود وارد پایه های استقلال شد.

بعد از مدتی از جوانان استقلال به تیم بهمن کرج رفت و تا سال 1375 در این تیم بود تا اینکه سال 1376 وقتی 23 ساله بود همزمان با فرهاد مجیدی با دعوت ناصر حجازی به استقلال آمدند.

در سال 1383 بعد از 7 سال از استقلال جدا شد، دو سال در صبای قم بازی کرد سپس سال 85 تا 87 به تیم محبوب خود استقلال برگشت و در سال 1390 با تیم شهرداری یاسوج فوتبال را کنار گذاشت.

در سال 1377 محمد نوازی 24 ساله با دختری از محله شان ازدواج کرد که حاصل این زندگی یک پسر جوان بنام سهیل که او هم بازیکن فوتبال است.

کد خبر : ۹۶۷۰۳
0
۰
ارسال نظر