عکس/ جنجالی که بازیکن مشهور استقلال به پا کرد

سیاوش یزدانی مدافع تیم استقلال با انتشار پیام عجیب و متفاوتی در صفحه شخصی اینستاگرام اش دوباره جنجال به پا کرده است.

عکس/ جنجالی که بازیکن مشهور استقلال به پا کرد
کد خبر : ۱۲۵۵۶۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - ماه گذشته بود که شایعه جدایی سیاوش یزدانی از تیم استقلال در شبکه های اجتماعی منتشر و او تبدیل به چهره ای جنجالی شد.

ماجرا از آن قرار بود که یزدانی به خاطر انتشار یک توئیت علیه جشن تولد سرمربی استقلال مورد غضب ساپینتو قرار گرفت و از تمرین با آبی پوشان منع شده بود.

جنجالی که بازیکن مشهور استقلال به پا کرد البته او چندی بعد با پاک کردن پیام اش و همچنین عذرخواهی از سرمربی استقلال دوباره به تمرینات این تیم برگشت.

در همین رابطه حالا سیاوش یزدانی بار دیگر با انتشار پیام عجیب و ناراحت کننده ای سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

او با انتشار تصویری از خودش در صفحه اینستاگرام اش خطاب به مخاطبین اش نوشته است: ما دیگه اون آدم های سابق نمیشیم.

بخوانید: عکس/ استوری عجیب شهرام محمودی در مورد مردم ایران

سیاوش یزدانی: اولویت ما فوتبال نیست!

مدافع استقلال می گوید اتفاقات غیر فوتبالی باعث شد از فوتبال دور شوم.

به گزارش برترین ها، مدافع استقلال می گوید شرایط من اکنون خوب نیست و در این روزهای سخت، کمترین اولویت زندگی من فوتبال است.

سیاوش یزدانی مدافع استقلال در پایان دیدار برابر نساجی گفت:ابتدا به همه مردم عزیزمان تسلیت می گویم. سپس به هواداران استقلال تبریک می گویم، این قهرمانی در روزهای تلخی رقم خورد.

او درباره برگزاری بی سر و صدای جشن قهرمانی گفت: این کمترین کاری بود که می توانستیم برای مردم انجام دهیم. قهرمانی تلخی بود و امیدوارم شرایط بهتر شود. این قهرمانی را به زنان کشور و کسانی که در این روزها عزیزانشان را از دست دادند، تقدیم می کنیم. این کمترین کاری بود که می توانستیم انجام دهیم.

مدافع آبی ها درباره وضعیت خودش نیز گفت: متأسفانه شرایط من خوب نیست. در این روزهای سخت، کمترین اولویت زندگی من فوتبال است. امیدوارم شرایط خوب شود و هر زمان نوبت من شود، بازی می کنم.

یزدانی در پایان و درباره از دست دادن جام جهانی اظهار داشت: قطعا حق من بود بین بازیکنان حاضر در جام جهانی باشم. اتفاقات غیر فوتبالی باعث شد از فوتبال دور شوم. باز هم می گویم در حال حاضر اولویت ما فوتبال نیست و اولویت های دیگری داریم.

کد خبر : ۱۲۵۵۶۵
0
۰
ارسال نظر