عکس جنجالی چهره و سن واقعی همسر “ساسی مانکن” را لو داد/ تصویر

تصویری از ساسی مانکن و همسرش منتشر شد که چهره و سن واقعی او را لو داد.

عکس جنجالی چهره و سن واقعی همسر “ساسی مانکن” را لو داد/ تصویر
کد خبر : ۹۴۸۵۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، تصویری جنجالی از همسر ساسی مانکن که به تازگی ازدواج کرده در فضای مجازی منتشر شد که کاربران را شوکه کرد.

عکس جنجالی چهره و سن واقعی همسر "ساسی مانکن" را لو داد/ تصویر

شایعه جدید"ساسی مانکن" درباره استقلال کولاک کرد!

داستان‌های ساسان حیدری یافته ملقب ساسی مانکن، خواننده لس‌آنجلسی، با هواداران استقلال ادامه دارد.

او که از سال‌ها پیش هواداری‌اش از باشگاه استقلال را به صورت رسمی اعلام کرده در یک سال گذشته برای دومین بار خبرساز شده است.

ساسی، این بار تصویری از خودش در کنار ژوزه مورایس پرتغالی و گزینه هدایت باشگاه استقلال منتشر کرده و به این شایعه دامن زده که او سرمربی بعدی استقلال است.

این خواننده البته با قطعیت درباره مورایس حرف نزده، ولی حضور او در استانبول و آمادگی‌اش برای سفر به ایران را منتشر کرده است.

ساسی با انتشار تصویر خودش در کنار ژوزه مورایس که پیش از این علاوه بر دستیاری ژوزه مورینیو، سرمربی باشگاه الهلال بوده نوشته است: «ببین کیو دیدم فرودگاه استانبول: ژوزه مورایس. بهش گفتم داری می‌ری استقلال؟ خندید. حالا دیگه خدا می‌دونه چی میشه. منو بگو که شناختمش».

این برای دومین بار در یک سال اخیر است که ساسی پستی خبرساز درباره باشگاه استقلال منتشر می‌کند.
پیش از این و زمانی که هنوز فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بود، عنوان شده بود که اشکان دژاگه برای حضور در استقلال چراغ سبز نشان داده، ولی می‌خواهد قراردادش به دلار باشد نه ریال؛ موضوعی که با مخالفت باشگاه استقلال روبرو شده بود.

بعد از انتشار آن اخبار، ساسی مانکن، با انتشار استوری‌ای خبر داد که حاضر است هزینه‌های انتقال اشکان دژاگه به استقلال را بپردازد و تمام قرارداد این بازیکن را به عنوان هدیه به استقلالی‌ها می‌پردازد.

ساسی همچنین پیامش به فرزاد و فرهاد مجیدی را هم منتشر کرد و به آن‌ها گفته بود منتظر خبر است تا پول قرارداد اشکان دژاگه را بپردازد.

کد خبر : ۹۴۸۵۵
0
۰
ارسال نظر