عکس جنجالی ریحانه پارسا در آسانسور!

ریحانه پارسا عکسی جنجالی از خود در آسانسور منتشر کرده است.

عکس جنجالی ریحانه پارسا در آسانسور!
کد خبر : ۶۳۲۶۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در این عکس او پوششی دارد که نمی‌توان آن را بدون روتوش در رسانه‌ها منتشر کرد.

ریحانه پارسا در آسانسور عکس جنجالی گرفت.

ریحانه پارسا: ریسک کردن در بازیگری برایم جذاب است

بازیگر سریال پدر گفت: شاید برخی مواقع پیش می‌آید که کارگردانان بزرگ به دلیل جایگاهشان کمتر سمت تجربه گرایی بروند اما این اتفاق در جوانان عکس است. آن‌ها ریسک می‌کنند، از هیچ چیز نمی‌ترسند.

ریحانه پارسا بازیگر جوان سریال پدر در گفت‌وگو با میزان، درخصوص احتمال ساخت فصل دوم سریال پدر گفت: من به شدت دوست دارم این اتفاق بیفتد زیرا حضورم در این سریال برای من به شدت خوب بود و باعث شد تجارب بسیاری را در کنار بازیگران بزرگ داشته باشم.

وی در همین راستا ادامه داد: البته هنوز هیچ صحبتی از سوی بهرنگ توفیقی و حامد عنقا در خصوص فصل دوم سریال پدر به میان نیامده اما من اعتقاد دارم اگر بخواهند فصل دوم این سریال را بسازند کاملاً ممکن است، زیرا داستان این سریال به نحوی نوشته شده که موقعیت ساخت قسمت‌های بعدی را در خود دارد.

بازیگر سریال «پدر» درباره احتمال حضور خود در سینما تاکید کرد: در حال حاضر کارگردانان جوان پیشنهادات زیادی را به من داشته ام. این روزها تصمیم دارم بیشتر تجربه کنم و این تجربه در کنار جوانان لذتبخش است اما به هر صورت همچون هر بازیگری دوست دارم با کارگردانان بزرگ کار کنم.

وی درباره همکاری با نسل جوان فیلمساز اضافه کرد: شاید برخی مواقع پیش می‌آید که کارگردانان بزرگ به دلیل جایگاهشان کمتر سمت تجربه گرایی بروند اما این اتفاق در جوانان عکس است. آن‌ها ریسک می‌کنند، از هیچ چیز نمی‌ترسند و همین عاملی است که من دوست دارم در کنار این کارگردانان جوان همچنان تجربه کنم.

کد خبر : ۶۳۲۶۶
0
۰
ارسال نظر