عکس/ جشن تولد مختلط سردار آزمون پس از شایعات اخیر

سردار آزمون جشن تولدش را به شکل مختلط و به همراه خانواده‌اش برگزار کرد.

عکس/ جشن تولد مختلط سردار آزمون پس از شایعات اخیر
کد خبر : ۶۹۹۶۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، پس از این که ادعاهایی درباره رابطه نامشروع سردار آزمون با یک زن روس مطرح شده، او بی‌تفاوت به آن‌ها تولدش را در کنار خانواده‌اش جشن گرفته است.

سردار آزمون جشن تولد مختلط برگزار کرد.

ادعای زن روس علیه سردار آزمون

دادگاه پریمورسکی سن پترزبورگ در تاریخ هشتم دسامبر، هفدهم آذر برگزار خواهد شد، روزی که آزمون و تیمش زنیت سن پترزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی می‌روند.

وکیل شاکی می‌گوید: «سردار آزمون و زنی به نام آلیا که در شهر کازان زندگی می‌کند، صاحب فرزندی شده‌اند که اینک پنج ماهه است. آلیا مشغول بچه‌داری است، نمی‌خواهد هویتش فاش شود و فرصتی برای جلب توجه ندارد.»

آندری دیمیتریف مدعی شد آزمون و آلیا از سال ۲۰۱۹ در رابطه بوده‌اند و موکلش ممکن است در اولین جلسه دادگاه، هویتش را فاش کند. او همچنین گفت ترجیح آلیا این است که پیش از حضور در دادگاه، قضیه را به صورت مسالمت‌آمیز فیصله دهند.

مهدی حق‌تعالی نماینده آزمون در گفت‌وگو با سایت SE این ادعاها را رد کرده است اما ایجنت این بازیکن، از برقراری ارتباط بین رسانه و بازیکنش خودداری کرده است.

رسانه‌های ایران نیز این گزارش را پوشش داده‌اند اما برخی از آن‌ها مانند سایت تابناک معتقدند پای «مافیا» در میان است تا آزمون در روسیه بماند.

عدم واکنش سردار

در نخستین ساعات پس از افشاگری، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از هرگونه واکنش خودداری کرده، اما در اینستاگرام، استوری‌های فوتبالی را منتشر می‌کند.

آیا ممکن است اتهامات در حد شایعات باشند؟ وکیل شاکی می‌گوید: «این چه نوع شایعه‌ای است که پرونده به تایید دادگاه رسیده و قرار دادگاه گذاشته شده؟»

اما خواسته آلیا چیست؟ شناسایی سردار آزمون به عنوان پدر، همچنین پرداخت نفقه کافی. آن‌ها می‌گویند آزمون ۱۲ هزار روبل به آلیا داده و مدارکش موجود است.

دیمیتریف با اعلام آمادگی برای ارائه شواهد در دادگاه گفت، «حجم گسترده‌ای از پیامک‌ها و مکاتبات» بین سردار آزمون و موکلش را که در شبکه‌های اجتماعی ردوبدل کرده‌اند در اختیار دارد

نفقه ۲۵ درصدی به این معناست که طبق گزارش ولادیسلاو زیماگولف در سایت اسپورت اکسپرس، آزمون با درآمد سالانه ۳ میلیون یورو، باید ۷۵۰ هزار یورو به شاکی بپردازد.

وکیل آلیا می‌گوید نیامدن آزمون به دادگاه، تاثیری بر پرونده نمی‌گذارد و فقط کافی است نماینده‌اش حاضر باشد. اما اگر او یا وکلایش نیایند، قاضی به تنهایی می‌‎تواند مدارک ما را بررسی کند.

آندری دیمیتریف که نمایندگی شرکت «وکیل خانواده» را برعهده دارد، می‌گوید حتی اگر آزمون به زودی به یک باشگاه خارج از روسیه بپیوندد، تاثیری بر روند قضایی نخواهد گذاشت.

کد خبر : ۶۹۹۶۷
0
۰
ارسال نظر