عکس/ جدال جواد کاظمیان و عادل فردوسی پور بر سر رئال و لیورپول

جواد کاظمیان بازیکن اسبق پرسپولیس با انتشار عکس هایی از خودش و عادل فردوسی پور در شب قهرمانی رئال به شکست عادل واکنش نشان داد.

عکس/ جدال جواد کاظمیان و عادل فردوسی پور بر سر رئال و لیورپول
کد خبر : ۹۰۴۴۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - در شب گذشته جواد کاظمیان که همراه عادل فردوسی پور به تماشای بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا نشسته بودند، با منتشر کردن عکس هایی در صفحه شخصی اش از چهره شوکه و شکست خورده عادل به کل کل همیشگی اش در جدال با عادل ادامه داد.

او پس از قهرمانی رئال مادرید عکسی از خودش و عادل ناکام منتشر کرد و نوشت: تمام. مبارک همه رئالی‌های اصیل.

فردوسی پور که از طرفداران قدیمی و متعصب لیورپول انگلیس است، چندی پیش گفته بود رئال مادرید DNA قهرمانی دارد اما ما یعنی لیورپول می بریم!

جدال جواد کاظمیان و عادل فردوسی پور بر سر رئال و لیورپول

بخوانیم: عکس/ دلتنگی معنادار جواد کاظمیان برای علی انصاریان

سورپرایز ویژه عادل در راه است/ مصاحبه‌های بعدی فردوسی‌پور با این ستاره‌های جذاب است!

عادل فردوسی‌پور این روزها با اولین مصاحبه جدید فوتبالی‌اش با علی دایی حسابی سر زبان‌ها افتاده اما این تازه شروع قصه جدید اوست.

به گزارش خبر ورزشی: فردوسی‌پور پیش از این قصد داشت برنامه جدیدش را به صورت یک برنامه ترکیبی هفتگی مثل ۹۰ برای پخش از پلتفرم‌های اینترنتی بسازد، اما از این تصمیم منصرف شد. حالا در رویکرد جدید با ساخت پلتفرم‌های اختصاصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی قصد دارد جلوی دوربین بودن و کار ورزشی ساختن را دوباره از سر بگیرد.

اتفاقی که پس از ۹۰ تقریبا از او سلب شده بود. عادل ۱۲۰ را می‌ساخت اما اجازه بودن جلوی دوربین را نداشت. داستانی که با علی دایی آغاز شده و به زودی با چهره‌های جذاب دیگری ادامه می‌یابد.

چهره‌هایی که قصه‌هایی برای شنیدن دارند. از سعید معروف تا فرهاد مجیدی و شاید دوباره علی کریمی و علی پروین.

عادل تصمیم گرفته کاری را ادامه دهد که دوست دارد و مردم هم انجامش توسط او را دوست دارند.

کد خبر : ۹۰۴۴۱
0
۰
ارسال نظر