عکس جالب امیر نوری و امیر محمد متقیان

امیر نوری با استایل جدیدش عکسی جالب در کنار امیر محمد متقیان بازیگر خردسال سال‌های دور نمایش های عمو پورنگ گرفت.

عکس جالب امیر نوری و امیر محمد متقیان
کد خبر : ۲۰۳۲۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - امیر نوری عکسی زیبا در کنار امیر محمد متقیان بازیگر جوان گرفت.

عکس جدید امیر نوری و امیر محمد متقیان با استقبال رو به رو شد.

امیرمحمد متقیان متولد 13 آذر 1374 در ساوه، بازیگر و مجری است دانشجوی لیسانس رشته کارگردانی است، مادرش ساوه ای و پدرش اهل تهران است، مجری گری را دوست ندارد و می خواهد بازیگر باشد، می گوید کلا خجالتی بودن تو زندگی تو کارم نبود.

تا پایان سال سوم دبستان در ساوه زندگی می کرده است شغل پدرش چاپ و طراحی تابلو و پارچه نویسی بود وی پس از آشنایی با یک کارگردان تئاتر در شهر ساوه وارد بازیگری تئاتر می شود و قبل از ورود به تلویزیون در ۲ تئاتر شهرستانی روتین بازی کرده است.

امیرمحمد که به عنوان مهمان در برنامه کودک و نوجوان شبکه جام جم در تابستان سال 84 حضور یافته بود با داریوش فرضیایی مجری برنامه آشنا شده و توانسته بواسطه بلبل زبانی اش به تلویزیون راه یابد.

عاشق سینه چاک ماشین و بازیگری است و از 8 سالگی خاک صحنه خورده، ضربه زدن به توپ فوتبال و دوچرخه سواری در کوچه را رویای روزهای رفته اش کرده است همان روزهایی که شادمانه های رنگ وارنگ و خنده های ریز را بر لب های همسالانش می نشاند.

امیرمحمد صدای ششدانگ و دلنشینی هم دارد و تاکنون بیش از 30 ترانه شاد و کودکانه را با عموپورنگ همخوانی کرده و خوانندگی ده ها اثر موسیقایی در ژانر مذهبی را نیز به تنهایی به عهده داشته است.

کد خبر : ۲۰۳۲۳
0
۰
ارسال نظر