عکس/ تیپ نامتعارف مرجانه گلچین که از او بعید بود!

مرجانه گلچین از بازیگران خوش ذوق و کاربلد سینما و تلویزیون ایران می باشد. این بازیگر باسابقه در فیلم و سریال های زیادی خنده را بر لب بینندگان آورده است.

عکس/ تیپ نامتعارف مرجانه گلچین که از او بعید بود!
کد خبر : ۵۷۹۳۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از شایانیوز؛ مرجانه گلچین از هنرمندان کم حاشیه ای می باشد که ظاهرا با رفت و آمد با خانم های قرتی سینما همانند آن ها بد حجاب و پر آرایش شده! این بازیگر زن که به تازگی مادر خود را از دست داده در جشن تولد نعیمه نظام دوست با موهایی تازه رنگ شده و هفت قلم آرایش حضور داشت.

از این ها که بگذریم تصویری از مرجانه گلچین در جشن حافظ منتشر شده که ظاهرا لباس ایشون باد خورده و باز شده است. اما نکته ای که توجه کاربران را جلب کرد ساپورت بسیار تنگ و نازکی بود که پای خانم بازیگر است و از خانم گلچین چنین حرکتی بعید بود اما ظاهرا ایشون هم تیپ های نامتعارف را می پسندند! این تصویر خانم گلچین باعث شد تا افرادی مریض و سودجو نظراتی زشت درباره اش بدهند.

بیشتر بخوانید: ویدئو/ روایت دردناک مرجانه گلچین از ابتلا به کرونا!

تیپ مرجانه گلچین در جشن حافظ

میکاپ و فتوشاپ خفن خانم بازیگر

مدتی پیش هم عکسی دیگر از او در اینستاگرام وایرال شد که چهره شان را با میکاپ و البته فتوشاپ زیاد بسیار جوان کرده بودند و حتی برخی کاربران او را نشناختند.

چنین حرکاتی از هنرمندانی مثل مرجانه گلچین دور از انتظار است و مخاطبین جوری دیگر روی آن ها حساب می کنند اما ظاهرا فضای مجازی و چشم و هم چشمی میان برخی خانم ها در سینما آنقدر بالا گرفته که شاهد تصاویری و رفتار هایی ناجور می شویم.

در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

تغییر چهره مرجانه گلچین با میکاپ سنگین

کد خبر : ۵۷۹۳۸
0
۰
ارسال نظر