عکس/ تیپ مردانه و ژست خاص سحر دولتشاهی

عکسی متفاوت از سحر دولتشاهی در فضای مجازی دست به دست شده است.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح ، در این تصویر سحر دولتشاهی تیپ مردانه و ژست خشنی به خود گرفته است.

سحر دولتشاهی تیپ مردانه و ژست خاصی زده است.

سحر دولتشاهی در رضا (علیرضا معتمدی)

رضا (علیرضا معتمدی) و فاطی قرار می‌گذارند در مقابل قاضی نفرت را بازی کنند تا او باور کند تفاهم ندارند و حکم به جدایی دهد. به همین راحتی یا به همین سرخوشی!

رضا روایت غریبی است از رفتن و ماندن، از گدشتن و ایستادن. عقل و احساسی که کنار نمی‌آیند. راهی که بسته نمی‌شود تا فاطی میان تردیدهای ناگفته‌اش بالاخره بازگردد.

بیشتر بخوانید:

عکس/ تیپ عجیب و اضافه وزن شدید سحر دولتشاهی در کنار زن هندی

عکس/ واکنش و مقایسه عجیب سحر دولتشاهی برای تیم ملی

تا در آرامش بعد از هیاهوی چهارشنبه‌سوری شانه به شانه‌ی رضا قدم بزند و ناگهان بگوید «بعضی وقت‌ا فکر می‌کنم که برگردم» و کسی مثل رضا را دارد که سرخوش و شیرین بگوید"خب برگرد" و فاطی برگردد.

آشفتگی‌های پنهان

سحر دولتشاهی تردیدها و آشفتگی‌های پنهان فاطی را به درستی درک کرده و تصویری از فاطی به مخاطب ارائه داده که نه تنها خودخواه نیست بلکه سرگردان است و خسته؛

خسته از اتفاقاتی که قرار نیست ما از آن‌ها خبردار شویم، ما فقط زنی را می‌بینیم که با وجود استقلال و تلاش برای رهایی از قید و بند زندگی گذشته، وابسته به مردی‌ست که حتی جدایی و ثبت آن روی کاغذ هم رشته‌های میان‌شان را پاره نمی‌کند.

سحر دولتشاهی فاطی را دقیق و همراه با جزییات در همان فرصت به نسبت کوتاه حضورش در فیلم به تصویر کشیده، به اندازه‌ای که شخصیت فاطی به اندازه‌ی رضا به چشم مخاطب می‌آید.

کد خبر : ۱۲۸۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان