عکس/ تیپ عجیب و نامتعارف لوکادیا سوژه کاربران شد

یورگن لوکادیا بازیکن هلندی تیم پرسپولیس بعد از ترک ایران و برگشتن به هلند تصویر عجیب و متفاوتی را از تیپ جدیدش در صفحه شخصی اش منتشر کرده است.

عکس/ تیپ عجیب و نامتعارف لوکادیا سوژه کاربران شد
کد خبر : ۱۲۰۰۱۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - در حالیکه اغلب هواداران پرسپولیس نگران وضعیت لوکادیا ستاره هلندی تیم محبوبشان هستند، این بازیکن برای تعطیلات به کشور زادگاه اش سفر کرده است.

البته گفتنی ست لوکادیا برای دیدار خانواده اش و استراحت به هلند سفر کرده است و بعد از ده روز به تهران بر می گردد. اما این در حالی ست که مدیران باشگاه پرسپولیس دستمزد مهاجم هلندی شان را کامل پرداخت کرده اند و او با رضایت تمام به نزد خانواده اش برگشته است.یپ عجیب و نامتعارف لوکادیا سوژه کاربران شد در همین ارتباط حالا لوکادیا تصویری عجیب و متفاوت از پوشش جدیدش در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده که سوژه طرفداران پرسپولیس شده است.

چرا که این روزها اکثر مخاطبین لوکادیا نگران و منتظر برگشت او به ایران هستند اما او بی تفاوت به حواشی ایجاد شده در تهران بعد از رفتنش در حال خوش گذرانی کردن است.

بخوانید: عکس/ سلفی عجیب لوکادیا و رونمایی از چهره واقعی و طبیعی اش

صمیمی‌ترین دوست ایرانی لوکادیا کیست ؟

مهاجم هلندی پرسپولیس ارتباط خوبی با یکی از بازیکنان فوتبال ایران دارد.

به گزارش رکنا، یورگن لوکادیا مهاجم هلندی و محبوب این روزهای پرسپولیس ارتباط بسیار صمیمی و خوبی با یکی از بازیکنان ایرانی دارد و همواره از او به نیکی باد می کند. نکته جالب اینجاست که این بازیکن جزو هم تیمی های لوکا در پرسپولیس نیست.

علیرضا جهانبخش کاپیتان سوم تیم ملی فوتبال ایران از زمان حضور در برایتون از دوستان نزدیک لوکادیا محسوب می شود و هنوز هم دوستی خوبی با او دارد.

کد خبر : ۱۲۰۰۱۶
0
۰
ارسال نظر