عکس/ تیپ عجیب ترلان پروانه که می‌تواند حاشیه ساز باشد!

عکسی از ترلان پروانه در فضای مجازی منتشر شده است که او از یک هدبند قهوه ای استفاده کرده است.

عکس/ تیپ عجیب ترلان پروانه که می‌تواند حاشیه ساز باشد!
کد خبر : ۱۲۰۵۷۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در این تصویر ترلان پروانه حجاب کمی دارد. البته به نظر می‌رسد این عکس مربوط به سال‌های گذشته است.

بی‌حجابی ترلان پروانه حاشیه ساز شده است.

بیانیه بازیگران سریال «آهوی من مارال»

جمعی از بازیگران سریال «آهوی من مارال» با انتشار بیانیه‌ای در فضای مجازی، اعلام کردند که در جریان بیانیه‌هایی که به نام «عوامل» این سریال منتشرشده، نیستند.

این مجموعه شبکه نمایش خانگی با شکایت از «جیران»، مانع پخش این سریال از قسمت ۲۳ به بعد شده است.

این بیانیه مشترک بامداد پنجشنبه - ۱۳ مرداد ماه - توسط برخی از بازیگران اصلی سریال «آهوی من مارال» در فضای مجازی منتشر شده و تمامی بازیگرانی که نام آن‌ها در این بیانیه آمده است، جداگانه این متن را در قالب پُست موقت به اشتراک گذاشته اند.

بیشتر بخوانید:

ویدئو/ ذوق بیش از حد ترلان پروانه در تمجیدهای طرفدارانش!

عکس/ انتقاد تند و تیز ترلان پروانه به قطعی اینترنت و اتفاقات اخیر

در بیانیه این بازیگران آمده است: «در پی انتشار بیانیه‌هایی منتسب به عوامل سریال «آهوی من مارال»، درباره اختلاف حقوقی با سریال «جیران» ذکر یک نکته ضروری است. ما جمعی از بازیگران سریال نیمه تمام «آهوی من مارال» اعلام می‌کنیم - بنا به دلایلی - مدت‌هاست ارتباطی با پروژه مذکور نداشته و در جریان هیچکدام از بیانیه‌های منتشرشده به نام «عوامل» این سریال نیستیم. »

در انتهای این نامه نام بازیگرانی چون حسن معجونی، لاله اسکندری، ترلان پروانه، علیرضا آرا، احسان امانی، امیررضا دلاوری، لیلا بلوکات، ارسطو خوش رزم، روزبه حصاری، متین ستوده، میثاق زارع و نازنین کیوانی به چشم می‌خورد.

شکایت «آهوی من مارال» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه‌کنندگی سعید خندق آبادی از پروژه «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه، توقف پخش این سریال در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر را موجب شده است.

کد خبر : ۱۲۰۵۷۱
0
۰
ارسال نظر