عکس/ توصیه های عجیب مازیار لرستانی برای رسیدن به آرامش

مازیار لرستانی (شهره لرستانی) با انتشار یک متن حکیمانه در صفحه اینستاگرام خود، نسخه عجیبی برای رسیدن دنبال کنندگان اش به آرامش پیچیده است.

عکس/ توصیه های عجیب مازیار لرستانی برای رسیدن به آرامش
کد خبر : ۱۵۳۸۹۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- تنها 22 روز از تابستان گذشته بود که شهره لرستانی یک پیام صوتی منتشر کرد و رسما خبر داد که عمل تطبیق جنسیت اش را آغاز کرده است.

او بعد هم تاکید کرد که نام اش را به مازیار لرستانی تغییر داده است. اتفاقی که به کلی زندگی مازیار لرستانی را تغییر داد و سبب شد تا بارها از این مسیر و سختی هایش گلایه کند.

این بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون همین چند وقت قبل مدعی شده بود که در کمیسیون پزشکی قانونی به چالش بزرگی خورده است. اما توضیحی در این رابطه نداده بود.

او اکنون هم در صفحه اینستاگرام خود توصیه های خطاب به دنبال کنندگان اش منتشر کرده و نوشته است:

فقط در درونت آرام باش به شادی و غم چنگ نزن و در نیاویز فقط یک شاهد باش یک نظاره گر…

اگر رنج آمد بگذار بیاید فقط تجربه اش کن بی قضاوت و سعی نکن شادمانی را در ذهنت بیافرینی به آن نچسب و وابسته نشو.

فقط تماشا کن روزی کاملا رها خواهی شد و خواهی فهمید که شاد و غم در اطراف تو هستند و تو ورای هر دوی آن ها هستی…

 توصیه های عجیب مازیار لرستانی برای رسیدن به آرامش

بخوانید: عکس/ روایت تلخ مازیار لرستانی از وضعیت و نیازش به حمایت مالی

زندگی و بیوگرافی مازیار لرستانی

مازیار لرستانی متولد سال ۱۳۴۵ در تهران است. او که سابقه ایفای نقش، با منش مردانه را نیز در کارنامه خود داشته، ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۱ در فضای مجازی‌اش از تطبیق جنسیت‌اش خبر داد.

لرستانی که فارغ ال حصیل کارگردانی تئاتر است، علاوه بر سریال‌های چون «آپارتمان»، «آوای فاخته»، «باخانمان»، «حکایت‌های کمال»، «کلاه پهلوی»، «امام علی»، «مختارنامه»، «خوشنام»؛ در فیلم‌های سینمایی «نیاز»، «آذرخش»، «ماموریت آقای شادی»، «پناهنده»، «لیلی با من است»، «هزارپا»، «اخراجی‌ها»، «زیردرخت هلو» و. . ایفای نقش کرده است.

تئاتر تلویزیونی «در پوست شیر»، «عمه ماه منیر» از جمله کارهای تلویزیونی‌اش در مقام کارگردان است.

لرستانی، کارگردانی تئاترهای چون «خسیس دهکده روگافورد»، «گالری»، «پرده‌برداری»، «عقاب»، «داش آکل»، «آنتیگون»، «متوری»، «بنگاه تئاترال»، «تلخ بازی قمر در عقرب»، «زندگی دوگانه» و «پیک‌نیک در میدان جنگ» را بر عهده داشته‌است و نمایش «سلطان مار» نوشته‌ی بهرام بیضایی را نیز روی صحنه برده است.

مجموعه تلویزیونی «هتل» به کارگردانی مرضیه برومند و فیلم سینمایی «مأموریت آقای شادی» و چندین تله‌فیلم دیگر از جمله آثاری است که او به عنوان نویسنده در آنان حضور داشته‌است.

کد خبر : ۱۵۳۸۹۷
0
۰
ارسال نظر