عکس/ توصیه عجیب کیمیا علیزاده به کاربران!

کیمیا علیزاده تکواندوکار سابق کشور با انتشار عکسی از خودش در کشور آلمان به مخاطبین اش توصیه های جدید و عجیبی کرده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - کیمیا علیزاده که بعد از مهاجرت به اروپا همواره سوژه شبکه های اجتماعی و رسانه ها بوده، اخیرا با فعالیت زیاد خودش در صفحه شخصی اش جنجال جدیدی به پا کرده است.

او که این روزها با زبان کنایه و لحنی طعنه دار با هوادارانش صحبت می کند با انتشار تصویری از شمایل و تیپ جدیدش برای کاربرانش نوشته است: می آید، هر آنچه باید…

توصیه عجیب کیمیا علیزاده به کاربران ! حال باید دید این فعالیت های اینستاگرامی کیمیا علیزاده چه داستان مبهمی را در خودش دارد که با نظرات منفی کاربران روبه رو شده است.

بخوانید: عکس/ دیدار مرموز کیمیا علیزاده با بازیگر مشهور!

کیمیا و حامد برای پناهندگی نرفته بودند

به گزارش ورزش سه، پدر کیمیا علیزاده می گوید از تصمیم دخترش برای مهاجرت باخبر نبوده و از این اتفاق شوکه شده است.

این دختر تکواندوکار ایرانی که تنها مدال تاریخ ورزش زنان ایران را در المپیک ریو کسب کرد، همراه با همسرش در اروپا به سر می برند.

پدر کیمیا می گوید: من درجریان تصمیم کیمیا برای ماندن در اروپا و حتی انتشار پست در فضای مجازی نبودم و فکر میکنم خودشان هم برنامه ای برای این موضوع نداشتند. از تصمیم آنی آنها برای اقامت در خارج از کشورشوکه شدم. پس از انتشار پست کیمیا در اینستاگرام، این مطلب را در تماس تلفنی به آقای پولادگر، رییس فدراسیون هم گفتم.

کیوان علیزاده در پایان هم گفت: کیمیای من کشورش را دوست دارد و به مردم ایران هم عشق می ورزد. دیدن دورافتخارکیمیا با پرچم ایران از قشنگترین لحظات عمرم بود.

کد خبر : ۹۱۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان