عکس/ توصیه جنجال برانگیز نیکی کریمی به دنبال کنندگان‌اش در اینستاگرام

نیکی کریمی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری، توصیه ای عجیب و جنجالی خطاب به دنبال کنندگان خود ارائه کرده است.

عکس/ توصیه جنجال برانگیز نیکی کریمی به دنبال کنندگان‌اش در اینستاگرام
کد خبر : ۱۲۸۳۹۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- نیکی کریمی با بهره گرفتن از یک متن مفهومی از هاروکی موراکامی خطاب به کاربران اش گفته که بستن چشم ها چیزی را عوض نمی کند، چرا که نمی خواهید شاهد اتفاقی که در حال افتادن است باشید و همه چیز ناپدید می شود.

او سپس تاکید کرده است که دفعه بعد که چشم های تان را باز کنید اوضاع بدتر می شود. دنیایی که در آن زندگی می کنیم این گونه است.

با انتشار این استوری برخی کاربران برداشت های مختلف خود را ارائه کرده و برخی به انتقاد از نیکی کریمی پرداخته اند. آن ها گفته اند که زندگی آن سیاه و تیرگی که نیکی کریمی می بیند نیست.

اما نیکی کریمی به انتقادها و واکنش ها پاسخی نداده است.

توصیه جنجال برانگیز نیکی کریمی به دنبال کنندگان‌اش در اینستاگرام

بخوانید: شباهت عجیب و غیرقابل باور "نیکی کریمی" به بازیگر هالیوودی/ عکس

نیکی کریمی در اختتامیه جشنواره آمریکایی

مراسم اختتامیه بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم آمریکایی «ترایبکا» شب گذشته با حضور «نیکی کریمى» عضو هیئت داوران بخش بین‌الملل این جشنواره، در نیویورک برگزار شد.

جشنواره فیلم آمریکایی «ترایبکا» که توسط رابرت دنیرو و جین رزنتال بنیان‌گذاری شده، امسال با داوری نیکی کریمی کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگر سینمای ایران، رُزانا آرکِت، بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی، لوسی بوینتون، بازیگر انگلیسی، آنتونی ادواردز، بازیگر و کارگردان آمریکایی، ازازل جیکوبز و کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس نیویورکی بیست و یکمین دوره خود را پشت سر گذاشت.

کد خبر : ۱۲۸۳۹۷
0
۰
ارسال نظر