عکس/ توصیه جالب حامد لک به دنبال کنندگان اش درباره ماندن در وطن

حامد لک دروازه بان سابق پرسپولیس با انتشار یادداشت معناداری در صفحه شخصی اش به دنبال کنندگان اش توصیه عجیبی کرده است.

عکس/ توصیه جالب حامد لک به دنبال کنندگان اش درباره ماندن در وطن
کد خبر : ۱۳۰۸۰۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - حامد لک دروازه بان مس رفسنجان را باید از چهره های خبرساز ماه های گذشته فوتبال ایران دانست. چرا که حواشی پیرامون لک بعد از استفاده از مچ بند مشکی در بازی مقابل پرسپولیس، تا مدت ها گریبانگیر او بود.

حتی در مقطعی جنجال ها به قدری برای او دردسرساز شده بود که شایعه اخراج او از باشگاه مس رفسنجان هم در اخبار رسانه ها منتشر شده بود.

توصیه جالب حامد لک به دنبال کنندگان اش درباره ماندن در وطن در همین ارتباط حامد لک به تازگی شعری تاثیر گذار از نزار قبانی را در صفحه شخصی اش برای مخاطبین اش به اشتراک گذاشته که حاکی از ناراحتی شدید او دارد.

البته ظاهرا او با استفاده از این شعر مشهور خواسته است به دنبال کنندگان اش توصیه ای داشته باشد.

ما اينجا ماندگاريم، در اين خاك كه دستبندى از گل با اوست، (اينجا سرزمينِ ماست،) از سپيده دم عمر اينجا بوده ايم. اينجا بازى كرده ايم…
عاشق شده ايم…و شعر نوشته ايم…ما ريشه داريم در آب راهش چون گياهان دريا،(ريشه داريم در تاريخش،)در نان نازكش، در زيتونش،
در گندم زردگونش…(ريشه داريم در وجدانش،)

بخوانید: عکس/ حمایت تمام عیار حامد لک از موضع یحیی گل محمدی

واکنش عجیب حامد لک؛ او یک باره همه چیز را انکار کرد!

به گزارش وقت صبح، در هفته های گذشته انتشار فیلمی عجیب و نامتعارف از حامد لک در مواجهه با هم تیمی های سابقش در پرسپولیس حواشی های زیادی را برای او در پی داشته است.

او در بازی مس، مقابل پرسپولیس در واکنش به فوت مهسا امینی از مچ بند مشکی استفاده کرده بود و با نشان دادن آن به بازیکنان رقیب از ادبیاتی نامتعارف استفاده کرد.

اما حالا بعد از این ماجرا ساعاتی پیش حامد لک با منتشر کردن یادداشتی عجیب در صفحه اینستاگرام اش به حواشی اخیر واکنش نشان داده است.

دروازه بان سابق پرسپولیس، با انتشار این متن ظاهرا از مواضع اخیر خودش درباره حوادث اخیر کشور عقب نشینی کرده است.

او در این باره نوشته است: اگر در بازی دیشب همراه تیمم نبودم دلیل آن فقط محرومیتم بود. و اگر در بازی هفته گذشته چسب مشکی رنگ به دست داشتم به خاطر همرنگ شدن با دستکشم بود.

همچنین او گفته، انتشار فیلم او و همبازیان سابقش حاصل یک شیطنت بوده و او حاضر است جان خود را به خاطر میهن و مردمش بدهد تا یک وجب از خاک وطن به بدخواهان کشور نرسد.

کد خبر : ۱۳۰۸۰۱
0
۰
ارسال نظر