عکس/ تغییر چهره باورنکردنی ناهید کیانی شما را هم غافلگیر می کند

ناهید کیانی تکواندوکار مطرح کشورمان با انتشار تصویر تازه ای از خودش در صفحه شخصی اینستاگرام اش بار دیگر جنجال ساز شده است.

عکس/ تغییر چهره باورنکردنی ناهید کیانی شما را هم غافلگیر می کند
کد خبر : ۱۶۰۸۳۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- سال گذشته برای ناهید کیانی قهرمان تکواندوکای کشورمان چالش و حواشی عجیبی را به همراه داشت.

چرا که در مقطعی عنوان شد این قهرمان جهانی از تیم ملی کناره گیری کرده و حتی در مقطعی شایعات مهاجرت او هم در فضای مجازی منتشر شده بود.

البته او چندی پیش و پس از این حوادث بار دیگر به تیم دعوت شد، اما به نظر می رسد او همچنان از برخی از افراد خاصی دلخور و شاکی است.تغییر چهره باورنکردنی ناهید کیانی شما را هم غافلگیر می کند چرا که او در تازه ترین فعالیت اش در سال جدید با منتشر کردن تصویر تازه ای از خودش که شباهت کمی هم به او دارد، مطلب معناداری را منتشر کرده است.

او در این استوری با چهره ای عبوث و بی لبخند با لحن کنایه داری نوشته است: سلام بر آنها که در پنهان خویش بهاری برای شکفتن دارند.

بخوانید: عکس/ استوری تلخ یاسمن فرمانی از وضعیت علی قلی زاده همه را نگران کرد

و ناگهان ناهید کیانی

روزنامه شرق نوشت: در شرایطی که فضای رسانه‌ای کمتر خبری درباره شرایط آماده‌سازی تیم ملی زنان تکواندو ایران برای رقابت‌های گرنداسلم چین داشت، سایت فدراسیون تکواندو، خبری کوتاه روی خروجی‌اش گذاشت.

در این خبر آمده بود: «دور دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان جهت شرکت در رقابت‌های گرنداسلم چین، امروز دوم اسفند‌ماه در خانه تکواندو با نظارت کادر فنی تیم ملی و قضاوت داوران رسمی برگزار شد و نهایتا ۱۴ ملی‌پوش به اردوی تیم ملی راه یافتند.

در شرایطی که به نظر می‌رسید رابطه بین ناهید کیانی و فدراسیون تکواندو ایران به واسطه برخورد‌های هادی ساعی شکرآب شده است، خبر دیروز مبنی بر بازگشت او به تیم ملی، فضا را تلطیف کرد.

ناهید که از مدت‌ها قبل عضوی از تیم ملی تکواندو ایران است، مدت‌ها پشت سد کیمیا علیزاده قرار گرفته بود، ولی بعد از مهاجرت کیمیا که ناهید او را دوست صمیمی و خواهرش توصیف کرده بود، او تبدیل به مهره اصلی تیم ملی در وزن خودش شد.

این مورد زمانی بیشتر به چشم آمد که قرار شد این دو دوست قدیمی در همان مرحله اول بازی‌های المپیک توکیو به مصاف هم بروند.

در دیداری که حسابی از سوی تلویزیون جنجالی دنبال شد، کیمیا علیزاده توانست ناهید کیانی را شکست دهد و به مرحله بعدی برود.

بعد از آن مسابقه، ناهید کیانی با نوشتن پستی ناراحت‌کننده در فضای مجازی، از اینکه بخشی از این بازی سیاسی شده بود ابراز ناراحتی کرده و گلایه کرده بود که کسی نتوانست فشار روحی‌ای را که به او وارد شده است، درک کند.

کد خبر : ۱۶۰۸۳۰
0
۰
ارسال نظر