عکس/ تعریف و تمجید خاص محسن کیایی از نوید محمدزاده و احمد مهرانفر!

محسن کیایی پس از دیدن سریال آکتور، یک استوری در تعریف و تمجید نویدمحمدزاده و احمدمهرانفر در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

عکس/ تعریف و تمجید خاص محسن کیایی از نوید محمدزاده و احمد مهرانفر!
کد خبر : ۱۴۴۶۷۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- محسن کیایی که به همراه برادرش مصطفی کیایی قرار بود سریال هزار و یک شب را بسازند، یک باره پا پس کشیدند و گفتند که فعلا این پروژه را متوقف کرده اند.

اما حاشیه بی خیال آن ها نشد و برخی فعالان رسانه ای مدعی شدند که یک سرمایه گذار روسی به آن ها اضافه شده و به زودی ساخت سریال از سر گرفته می شود.

ادعایی که خیلی زود با واکنش برادران کیایی مواجه شد و رسما اعلام کردند که این مسئله صحت ندارد. بعد هم گفتند که فعلا قصدی برای ساختن این سربال ندارند.

اما با این وجود محسن کیایی، از دیدن سریال های ساخت دوستان اش بی خبر نمانده و به تماشای قسمت اول سریال آکتور نشسته است.

بعد هم یک استوری منتشر کرده و در تعریف و تمجید از نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، نیما جاویدی و گلاره عباسی نوشته است:

رفقا بدرخشین.

تعریف و تمجید خاص محسن کیایی از نوید محمدزاده و احمد مهرانفر!

بخوانید: عکس/ انتقاد پر سر و صدای محسن کیایی به شرکت گاز

بیوگرافی محسن کیایی

محسن کیایی بازیگر و نویسنده ایرانی، متولد سال ۱۳۶۰ در تهران است. وی از سال ۱۳۸۸ فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری آغاز نمود. محسن کیایی برادر مصطفی کیایی کارگردان سینما است.

محسن کیایی، فارغ‎ التحصیل رشته‎ بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون بعد از ظهر سگی سگی، ضد گلوله، ساخت ایران ۲، خوب بد زشت، بارکد، سد معبر، یک روز بخصوص، نقطه کور، ایستگاه اتمسفر، آستیگمات، در وجه حامل، لونه زنبور، چهارراه استانبول، جشن دلتنگی، ماجرای نیمروز ۲ : رد خون، مطرب، هم گناه، تا ابد، روز بلوا و نگهبان شب را در کارنامه هنری خود دارد.

کد خبر : ۱۴۴۶۷۸
0
۰
ارسال نظر