عکس/ تتوی عجیب همسر لوکادیا همه را غافلگیر کرد

همسر لبنانی یورگن لوکادیا مهاجم هلندی تیم پرسپولیس، با منتشر کردن تصویر جدیدی از خودش و تتوی عجیبش مخاطبین صفحه اش را غافلگیر کرده است.

عکس/ تتوی عجیب همسر لوکادیا همه را غافلگیر کرد
کد خبر : ۱۱۵۵۱۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - رایا همسر لبنانی الاصل لوکادیا این روزها بدون همسرش و همراه دو پسرش در هلند زندگی می کند. اما او به لطف محبوبیت همسرش در ایران دنبال کنندگان زیادی را در صفحه اینستاگرام اش همراه خود کرده است.

حتی این افزایش مخاطبین صفحه اش باعث شده تا همسر لوکادیا بیشتر از همیشه در اینستاگرام فعالیت کند و تصاویر زیادی از خودش را منتشر کند.

 تتوی عجیب همسر لوکادیا همه را غافلگیر کرد در همین راستا رایا به تازگی تصویری سیاه و سفید از خودش را به نمایش گذاشته است که توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

نکته ای که با واکنش کاربران مواجه شده است تتوی عجیب همسر لوکادیا در این تصویر است. او در حالیکه در این عکس ژست تبلیغاتی گرفته است، در حال نمایش دست مملو از تتو اش است.

بخوانید: عکس/ چهره نسبتا واقعی همسر لوکادیا همه را شوکه کرد!

لوکادیا پنالتی‌زن اول پرسپولیس نیست؟

مهاجم هلندی پرسپولیس آمادگی آن را داشت که پشت ضربه پنالتی بازی با تراکتور برود اما مهدی ترابی این اجازه را نداد.

به گزارش خبر ورزشی، یورگن لوکادیا در هفته ششم توانسته بود از روی نقطه پنالتی دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کند و به دنبال این بود که با ایستادن پشت ضربه پنالتی هم تیمش را نجات دهد و هم جایگاه خود در صدر جدول گلزنان را تثبیت کند اما…

مهدی ترابی نمی‌خواست این پنالتی را به مهاجم خارجی تیمش بدهد چرا که خودش را پنالتی زن اول پرسپولیس می‌دانست! یحیی گل محمدی هم که خیلی مهدی ترابی را دوست دارد اجازه داد این هافبک تکنیکی پشت توپ بایستد و شاید هم فکرش را نمی‌کرد ضربه مهدی ترابی خراب شود.

این اتفاق اما برای پرسپولیس رخ داد تا برای ادامه فصل جاری، یورگن لوکادیا پنالتی‌زن اول تیمش شود. این موضوع به صورت رسمی از سوی کادرفنی به مهاجم هلندی اعلام شد.

کد خبر : ۱۱۵۵۱۹
0
۰
ارسال نظر