عکس/ تبریک سیاه و سفید آناهیتا درگاهی به حامد کمیلی!

آناهیتا درگاهی تولد حامد کمیلی همکاری و همبازیش را تبریک گفت.

عکس/ تبریک سیاه و سفید آناهیتا درگاهی به حامد کمیلی!
کد خبر : ۳۳۰۹۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، آناهیتا درگاهی که در فیلم سینما شهر قصه با حامد کمیلی همبازی بود، سالروز تولد او را تبریک گفته است. سینما شهر قصه محصول سال ۱۳۹۸ به کارگردانی کیوان علیمحمدی است.

آناهیتا درگاهی به حامد کمیلی تبریک گفت

نظر منتقدان در مورد سینما شهر قصه

سید آریا قریشی: تلاشی جذاب برای بررسی شرایط اجتماعی ایران از دهه ۵۰ تا دهه ۷۰، از طریق نگاهی به وضعیت سینمای ایران در این بازه زمانی است.

نکته مثبت فیلم، یکی این است که اکثر ارجاعات آن بی‌دلیل نیستند و به شناخت شخصیت‌ها در حد اولیه کمک می‌کنند و دیگری، قضاوت نکردن درباره شکل‌های مختلف سینما.

با وجود این، شخصیت‌ها درنهایت از حد تیپ فراتر نمی‌روند و در مواردی صرف ارجاع به فیلم‌ها از توجه به مسیر حرکت دراماتیک اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

«سینما شهر قصه» برای مخاطبی که از فیلم‌های ایرانی (از فیلم‌های فردین تا ساخته‌های بهرام بیضایی) خاطره دارد، اثری جذاب و دلنشین است.

بهنام شریفی: فیلمی با حال و هوای عشق به سینما که با ادای دین‌هایش، حال هر عاشق سینمایی را خوش می‌کند.

«سینما شهر قصه» نشان می‌دهد که سینمای ایران در دهه اخیر تا چه اندازه از دوران اوجش فاصله گرفته است و درعین‌حال، عشق به سینما را زنده می‌کند.

فیلم از نظر دراماتیک و پیوند زدن تکه‌فیلم‌ها به قصه‌هایش موفق نیست؛ تفاوت این فیلم با نمونه موفقی مانند «ناصرالدین‌شاه آکتور سینما» در انسجام روایی و قوام یافتن ارجاع‌های سینمایی است.

کد خبر : ۳۳۰۹۳
0
۰
ارسال نظر