عکس/ تبریک تولد متفاوت علی کریمی برای ناصر حجازی

علی کریمی ستاره سابق تیم ملی فوتبال با انتشار تصویری از ناصر حجازی اسطوره فقید فوتبال ایران در صفحه شخصی اش زادروز او‌ را تبریک گفته است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح- اخیرا برخی رسانه های داخلی اعلام کرده بودن که علی کریمی که مدت ها پیش از کشور خارج شده بود، در کانادا ساکن شده است.

اما در روزهای قبل یک رسانه آمریکایی مدعی شده است که ویزای علی کریمی و خانواده اش برای اقامت در آمریکا صادر شده و او به زودی آلمان را ترک خواهد کرد.

البته این در حالی ست که انتشار این اخبار با واکنش های تندی از سوی برخی از رسانه های داخلی مواجه شده و آنها به بازیکن سابق تیم پرسپولیس تاخته اند.

با این حال علی کریمی هنوز خودش هیچ واکنشی به انتشار این اخبار نشان نداده و آن را تایید یا رد نکرده است.

در همین ارتباط حالا جادوگر فوتبال ایران پیامی را در صفحه شخصی اش به مناسبت زادروز ناصر حجازی اسطوره فقید باشگاه استقلال منتشر کرده و تبریک تولد متفاوتی را نثار روح او کرده است.

گفتنی ست که ناصر حجازی ستاره همیشگی و جاودان فوتبال ایران اگر امروز در میان بود ۷۳ ساله میشد.

تبریک تولد متفاوت علی کریمی برای ناصر حجازی

بخوانید: خبرهای جدید از مقصد اصلی "علی کریمی" برای مهاجرت

مهاجرت دوباره علی کریمی؛ محل زندگی جدید جادوگر لو رفت!

طبق ادعای خبرنگار رسانه آمریکایی، علی کریمی و خانواده‌اش به‌ زودی مهاجرت می‌کنند.

به گزارش خبر ورزشی، علی کریمی به‌همراه خانواده عازم آمریکا خواهد شد. آن‌طور که در گزارش ویدیویی VOA آمده، کریمی از آلمان به ایالات متحده خواهد رفت.

طبق ادعای خبرنگار صدای آمریکا، ویزای آمریکای علی کریمی و خانواده‌اش با کمک باشگاهی در شرق این کشور صادر شده و او به همراه خانواده آلمان را به مقصد آمریکا ترک می‌کند.

کد خبر : ۱۳۱۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان