عکس/ تاوانی که جواد کاظمیان بابت انتقادات تند و تیزش داد

منتشر شدن یادداشت معنادار و معروفی از سوی جواد کاظمیان پیشکسوت تیم پرسپولیس در صفحه شخصی اش سوژه مخاطبان فضای مجازی شده است.

عکس/ تاوانی که جواد کاظمیان بابت انتقادات تند و تیزش داد
مدت مطالعه :

وقت صبح- جواد کاظمیان ستاره سابق پرسپولیس از جمله چهره های معروف فضای مجازی است که به انتشار مطالب تلخ و کنایه آمیز در صفحه اش شهرت دارد.

هر چند برخی از هواداران پر و پا قرص این ستاره سابق پرسپولیس معتقدند قصد او از این مطالب انتشار حقایق جامعه و مشکلات مردم است.

با این وجود ساعاتی پیش این بازیکن پیشین تیم ملی یادداشت خاص و معناداری را در صفحه شخصی اش منتشر کرده که با واکنش هایی هم مواجه شده است.

جواد کاظمیان در این استوری با استایل و مدل موی جدیدش، جملات معروفی از کارگردان معروف سینما مسعود کیمیایی را خطاب به مخاطبان اش نوشته است.

 تاوانی که جواد کاظمیان بابت انتقادات تند و تیزش داد

بخوانید: عکس/ تبلیغ عجیب همسر سپهر حیدری برای فروش خاویار

آخرین یادگاری تلخ حسین ماهینی و جواد کاظمیان با علی انصاریان

به گزارش وقت صبح، جواد کاظمیان و حسین ماهینی از چهره های محبوب و سابق پرسپولیس همواره مورد توجه اغلب طرفداران تیم پرسپولیس بوده اند.

البته جواد کاظمیان مدت هاست که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و به عنوان پیشکسوت این باشگاه از او یاد می شود. اما حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس هنوز به طور رسمی از میادین حرفه ای خداحافظی نکرده است.

در همین خصوص ساعاتی پیش تصاویر مشترکی از این دو چهره پرسپولیسی در مراسم رونمایی از آخرین فیلم مرحوم علی انصاریان در فضای مجازی منتشر شده است.

این تصاویر که مرتبط با اکران خصوصی فیلم قطع فوری با هنرمندی مرحوم علی انصاریان است با واکنش مثبت اغلب مخاطبان فوتبال روبه رو شده است.

کد خبر : ۱۷۰۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان