عکس/ بهنوش طباطبایی با بلوز شلوار توپ توپی باحال و جذاب

عکسی از بهنوش طباطبایی منتشر شده است که در آن وی یک بلوز شلوار توپ توپی پوشیده که ظاهر خاص و جذابی به وی بخشیده است.

عکس/ بهنوش طباطبایی با بلوز شلوار توپ توپی باحال و جذاب
کد خبر : ۴۶۱۰۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، نکته جالب این که بهنوش طباطبایی این عکس را در مشهد و در حاشیه مراسم نمایش «عشق روزهای کرونا» ثبت کرده است.

بهنوش طباطبایی با بلوز شلوار توپ توپی باحال دیده شد.

دیگر عکس او در این مراسم

بهنوش طباطبایی با بلوز شلوار توپ توپی باحال و جذاب دیده شد.

نمایش «عشق روزهای کرونا»

نمایش «عشق روزهای کرونا» با نمایشنامه‌نویسی و کارگردانی محمد رحمانیان شامگاه سه شنبه با بازی مهتاب نصیرپور، افشین هاشمی، امیر کاوه آهنین‌جان، سیما تیرانداز، نوشین اعتماد، سعید توکلی، آرمین رحیمیان، راحیل زمانی، غزل شاکری، مبینا طبایی، نیما طیبی، مانیا علیجانی و احترام برومند در محوطه باز تالار وحدت به روی صحنه رفت.

نویسنده نمایشنامه عشق روزهای کرونا درباره مهم‌ترین دلیل نگارش این اثر یادآور شد: شیوع ویروس کرونا در ایران مانند دیگر نقاط جهان تأثیرات متعددی را در تمام شئون اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی داشته است.

حتی شاهد به وقوع پیوستن اتفاقات، مناسبات و خلق کلماتی هستیم که محصول دوران کروناست. با تمام این دلایل مهم‌ترین دلیل نگارش این اثر برای من ثبت شدن اتفاقات این روزهاست که ممکن است با گذر زمان و پشت سر گذاشتن این شرایط تلخ دیگر حافظه برای به یاد آوردن این رویداد یاری نکند.

وی با اشاره به آنکه این اثر نمایشی از شش اپیزود متفاوت تشکیل شده است یادآور شد: در اپیزود یک نخ عاشقی شاهد وقوع اتفاقاتی در یک خیاط خانه هستیم که گروهی در آن‌جا مشغول دوختن ماسک‌های پارچه‌ای هستند و اتفاقات روی داده آن‌ها را با نگاه و بار عاطفی پی می‌گیریم.

اپیزودهای خاص

همچنین اپیزودی اختصاص دارد به احترام برومند بازیگر شناخته شده و همسر زنده‌یاد داوود رشیدی که درباره رابطه این زوج هنرمند و مسئله فقدان به رشته تحریر درآمده است. اپیزود سوم به شکل‌گیری رابطه عاطفی مامور مترو با یکی از فروشندگان خط متروی گرم‌دره، کرج و هشتگرد بازمی‌گردد.

رحمانیان خاطرنشان کرد: در سه اپیزود دیگر شاهد وقوع اتفاقاتی متفاوت با محوریت مسائل عاطفی و جایگاه عشق در مناسبات این روزها هستیم. به‌عنوان مثال در اپیزود«بانویی با گربه ملوس با بازی بهنوش طباطبایی قصه بازیگری تنها در شرایط قرنطینه خانگی در روزهای کرونا را روایت می‌کنیم.

در اپیزود کریم‌خان - حافظ، روایت سه دختری که در چهارراه یکی کار پاک کردن شیشه‌ها، دیگری دود کردن اسپند و سومی فروختن بادبزن را برعهده دارند به نظاره می‌نشینیم که آن‌ها در خیالات خود به رفتار و رابطه‌شان با سوپراستارهای سینما می‌پردازند. درنهایت در اپیزود آخر آهنگ‌ساز و ترانه سرا شاهد همکاری دو هنرمند در حوزه موسیقی برای ضبط ترانه‌هایی در حوزه کرونا با محوریت بیماری کرونا هستیم.

کد خبر : ۴۶۱۰۶
0
۰
ارسال نظر