عکس/ بهاره رهنما و ندا یاسی در ترکیه دیوار به دیوار هم شدند!

در اتفاقی عجیب به نظر می‌رسد بهاره رهنما و ندا یاسی در ترکیه همسایه شده اند.

عکس/ بهاره رهنما و ندا یاسی در ترکیه دیوار به دیوار هم شدند!
کد خبر : ۶۰۹۵۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، طبق عکس‌هایی که بهاره رهنما و ندا یاسی از ویوی اتاق خود منتشر کرده اند، نکته جالبی به نظر می‌رسد و این که آن‌ها با هم همسایه هستند.

بهاره رهنما و ندا یاسی در ترکیه همسایه شدند.

بهاره رهنما در شیراز نمایشنامه خواند

نمایش‌نامه «چشم‌هایی که مال توست» به روایت بهاره رهنما در شیراز اجرا شد.

در کافه کتاب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نمایش‌نامه «چشم‌هایی که مال توست» توسط بهاره رهنما اجرا شد.

این نمایش‌نامه نوشته بهاره رهنماست که در سال ۹۲ به کارگردانی نسیم ادبی ینج بار در فرهنگسراهای تهران اجرا شد و استقبال گسترده تماشاچیان سبب شد که این نمایش‌نامه یکبار در کشور دبی اجرا شود.

نمایش‌نامه «چشم‌هایی که مال توست» برگرفته از کتاب «مالیخولیایی محبوب من» است که توسط بهاره رهنما نوشته شده و نشر مروارید آن را چاپ کرده است.

رهنما در این نشست با اعلان خبر کسب مجوز چاپ کتابش اظهار داشت: این کتاب در بین داستان‌های کوتاه بیشترین میزان فروش را داشته و در نمایشگاه کتاب آینده عرضه می‌شود.

بازیگر سینما و تلویزیون این نمایشنامه را عاشقانه‌ترین نوشته خود دانست و گفت: اوج احساسات خود را در این نمایش‌نامه نشان دادم و محتوای کتاب «ماه هفت شب» نوشته‌هایی است که در طول ده سال گردآوری کرده‌ام.

نمایش‌نامه «چشم‌هایی که مال توست» صحبت‌های زنی روان‌پریش به نام نغمه است که همسرش وی را با فرزند یک ماهه‌اش ترک کرده و اکنون نغمه با خاطرات همسرش روزگار می‌گذراند.

رهنما تلاش کرده در این نمایشنامه به معضلات اجتماعی چون اعتیاد، جراحی‌های زیبایی به شیوه بیمارگونه، رسوم و باورهای غلط درباره زن مطلقه و غیره اشاره کند.

کد خبر : ۶۰۹۵۴
0
۰
ارسال نظر