عکس/ بلوای مهرزاد معدنچی با عذرخواهی سرمربی ژاپن

مهرزاد معدنچی ستاره سابق تیم پرسپولیس با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرام اش به اقدام جالب سرمربی ژاپن واکنش نشان داده است.

عکس/ بلوای مهرزاد معدنچی با عذرخواهی سرمربی ژاپن
کد خبر : ۱۲۸۹۵۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - شب گذشته تیم ملی فوتبال ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی در ضربات پنالتی از تیم کرواسی شکست خورد و از این رویداد بزرگ کنار رفت.

اما بعد از پایان این بازی مهیج هاجیمه موریاسو سرمربی ژاپن، به همراه بازیکنان تیم به سوی هواداران ژاپنی تعظیم کردند و بابت شکست از آنها عذرخواهی کردند.

البته این در حالی ست که در این دوره از جام جهانی از تیم ملی فوتبال ژاپن به عنوان شگفتی ساز جام 2022 قطر نام برده می شود.

چرا که این تیم در این تورنمنت با شکست دادن آلمان و اسپانیا توانست صدرنشین گروه مرگ شود و حتی شانس صعود به مرحله بعد را هم داشت. بلوای مهرزاد معدنچی با عذرخواهی سرمربی ژاپن پس از این بازی، اقدام خاضعانه سرمربی ژاپنی ها بازتاب گسترده ای در میان کاربران شبکه های اجتماعی و اهالی فوتبال ایران داشته است.

در همین خصوص مهرزاد معدنچی پیشکسوت تیم پرسپولیس یادداشت تند و تیزی را در صفحه شخصی اش در واکنش به تعظیم سرمربی ژاپن منتشر کرده است.

بخوانید: عکس/ حمله جنجالی مهرزاد معدنچی به کی روش

سرمربی ژاپن به کی‌روش درس ادب داد!

به گزارش خیر ورزشی، تیم ملی فوتبال ژاپن یکی از سه نماینده آسیا که به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده بود، دوشنبه شب برابر نایب قهرمان جهان به میدان رفت و ۱۲۰ دقیقه برابر این تیم مقاومت کرد تا شانس پیروزی در ضربات پنالتی و راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی را داشته باشد.

اما سامورایی‌ها در زدن ضربات پنالتی موفق نبودند و با شکست ۴ بر ۲ برابر کرواسی از دور مسابقات کنار رفتند. پس از این بازی سرمربی تیم ملی ژاپن به سمت تماشاگران رفت و مقابل آنها تعظیم کرد تا عذرخواهی اش به خاطر حذف در مرحله یک هشتم نهایی را اعلام کند.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و رئیس و مسئولان فدراسیون پس از حذف تیم ملی در مرحله مقدماتی حتی در کلام هم از مردم عذرخواهی نکردند و در فرودگاه هم مورد استقبال قرار گرفتند!

کد خبر : ۱۲۸۹۵۳
0
۰
ارسال نظر