عکس/ بلوای دیدار همسر اول شهاب حسینی با بهروز وثوقی در آمریکا

انتشار تصویری از دیدار پریچهر قنبری، همسر اول شهاب حسینی با بهروز وثوقی، بازیگر سابق سینما و تلویزیون حسابی جنجال آفرین شده است.

عکس/ بلوای دیدار همسر اول شهاب حسینی با بهروز وثوقی در آمریکا
کد خبر : ۱۳۲۲۷۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- این تصویر که در آمریکا و در لس آنجلس ثبت شده، پریچهر قنبری و بهروز وثوقی را در یک مرکز تفریحی و مرموز نشان می دهد.

او در حاشیه این تصویر با یک کلمه انگلیسی بهروز وثوقی را king به معنای پادشاه خوانده و گفته که او تا همیشه ماندگار است.

برخی کاربران و تعداد انگشت شماری از کانال های مجازی با انتشار این تصویر شایعات عجیبی درباره این دو چهره مطرح کرده اند.

این ادعاها در حالی مطرح می شود که در طول ماه های اخیر بارها رسانه ها به طلاق پریچهر قنبری و شهاب حسینی پرداخته اند. اما این دو سکوت کرده اند.

از طرفی پریچهر قنبری این تصویر را ماه ها قبل منتشر کرده است و به نظر می رسد که این دیدار پیش از طرح ادعای طلاق او از شهاب حسینی صورت گرفته باشد.

بلوای دیدار همسر اول شهاب حسینی با بهروز وثوقی در آمریکا

بخوانید: عکس/ جنجالی که پریچهر قنبری، همسر اول شهاب حسینی به پا کرد!

ماجرای عکس جنجالی همسر شهاب حسینی با برزو ارجمند و احسان کرمی

به تازگی تصویری از پریچهر قنبری، همسر شهاب حسینی در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها منتشر شده است که او را در کنار برزو ارجمند و احسان کرمی نشان می‌دهد.

این امر باعث شده است که جنجال تمام عیاری پیش روی او قرار بگیرد.

به گزارش فرادید، برزو ارجمند و احسان کرمی سال گذشته ایران را به مقصد آمریکا ترک کردند تا نمایش شان را در این کشور به روی صحنه ببرند.

اما دیگر به ایران بازنگشتند و سر و صدا‌های زیادی را به واسطه حضور در مراسم یک خواننده لس آنجلسی و حضور در رسانه‌های فارسی زبان به پا کردند.

در حال حاضر هم انتشار این تصویر منجر به بروز انتقاداتی از پریچهر قنبری شده است. این در حالی است که همسر شهاب حسینی این تصویر را سه ماه قبل در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرد و گفته بود که پس از اجرای تئاتر این دو بازیگر، با آن‌ها و خانواده شان دیدار کرده است.

کد خبر : ۱۳۲۲۷۳
0
۰
ارسال نظر