عکس/ بزنید به تخته؛ فلور نظری روز به روز جوان‌تر می‌شود!

فلور نظری بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما چندی است که در فضای مجازی فعال‌تر از قبل شده و عکس‌های بیشتری از خود منتشر می‌کند.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح ، نقطه مشترک این عکس ها، چهره جوان و سرحال فلور نظری است که بزنیم به تخته، اصلا به او نمی‌آید که بیش از نیم قرن از عمر او گذشته باشد.

فلور نظری روز به روز جوان‌تر شده است.

فلور نظری داور مسابقه استعدادیابی بازیگری شد

فصل نهم مسابقه استعدادیابی «یک دو صدا» پس از شناخت نفرات نهایی خود در رشته‌های گویندگی، خوانندگی و قصه گویی از شنبه ۸ خرداد، بخش بازیگری را آغاز می‌کند.

به گزارش شبکه رادیویی ایران، فصل نهم «یک دو صدا» در چهار رشته گویندگی، خوانندگی، قصه گویی و بازیگری طراحی شده که قرار است نفرات برتر این رشته‌ها در مرحله نهایی فصل نهم در کنار هم به رقابت بپردازند.

ساجد قدوسیان تهیه کننده جدید برنامه «یک دو صدا» گفت: نفرات برتر سه بخش گویندگی، قصه گویی و خوانندگی در زمان تهیه‌کنندگی همکار گرانقدرم مهدی ساعی مشخص شدند که بسیار به زحمات ایشان ارج می‌نهم.

تهیه کننده برنامه یک دو صدا درباره چینش هیات داوران اضافه کرد: در چینش هیات داوران ۲ بازیگر از ۲ برنامه پرمخاطب رادیو ایران، به نام عباس محبی از برنامه «صبح جمعه با شما» و مینا نوروزی فرد از برنامه «کوی نشاط» انتخاب شدند و فلور نظری که از بازیگران و مدرسین دانشگاه در حوزه بازیگری است به این جمع اضافه شد.

کد خبر : ۶۴۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان