عکس باورنکردنی جدید “هالک ایرانی” از راه رسید/ تصویر

هالک ایرانی که به تازگی همه اعتقاد دارند عکس های او تمامش فتوشاپ بوده تصویر را از خود دوباره منتشر کرد.

عکس باورنکردنی جدید “هالک ایرانی” از راه رسید/ تصویر
کد خبر : ۷۹۹۱۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی تصویری را از خود با یگ انجام بسیار وزرشکاری و چهره ای ترسناک در فضای مجازی منتشر کرد.

عکس باورنکردنی جدید "هالک ایرانی" از راه رسید/ تصویر

هالک ایرانی با نام واقعی سجاد غریبی، با ۱۷۶ کیلوگرم وزن و ۱۸۲ سانتیمتر قد در حال حاضر در حال آماده‌سازی برای مسابقه با مارتین فورد بریتانیایی، ملقب به ترسناک‌ ترین مرد جهان است که قرار است ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) در سالن O2 Arena لندن برگزار شود.

هالک برزیلی با ۱۰۴ کیلوگرم وزن و یک متر و ۷۶ سانتیمتر قد به‌طور قابل‌توجهی از همنام ایرانی خود ظاهر کوچک‌تری دارد. روماریو دو سانتوس آلوز Romario dos Santos Alves با نام مستعار هالک برزیلی، در سال ۲۰۱۹ سجاد غریبی را به مبارزه طلبید و گفت: «من به وزن ۱۲۰ کیلو می‌رسم، تو هم تا ۱۲۰ کیلو پایین می‌آیی و بعد سرت را از تنت جدا می‌کنم.»

هالک ایرانی اخیرا در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد و گفت: «شجاع باش و به جای پنهان شدن پشت اسپانسرهایت مرا به مبارزه دعوت کن.» او نوشت: «من آماده مبارزه‌ام. درون رینگ به من نشان بده چه حرفی برای گفتن داری.»

هالک برزیلی سجاد غریبی را به مبارزه طلبید

اما سجاد غریبی پیش از رویارویی با رقیب برزیلی باید به فکر گذشتن از سد مارتین فورد، کابوس بریتانیایی باشد. این دو سنگین‌وزن ماه گذشته در دبی با یکدیگر رو در رو شدند؛ دیداری که حواشی بسیاری در پی داشت و با هل دادن سجاد غریبی توسط فورد و زمین خوردن هالک ایرانی همراه بود. اما غریبی همچنان به پیروزی خود در مبارزه با فورد اطمینان دارد و قول داده که سر فورد را از تنش جدا کند.

کد خبر : ۷۹۹۱۸
0
۰
ارسال نظر