عکس/ باز هم ساره بیات و باز هم به رخ کشیدن ثروتش!

ساره بیات چندی پیش به بهانه برف زمستانی در شمال تهران، هانه لوکس و باغ بزرگش را به تصویر کشیده بود.

عکس/ باز هم ساره بیات و باز هم به رخ کشیدن ثروتش!
کد خبر : ۷۵۸۵۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، حال پس از این ماجرا ساره بیات یک عکس از خود منتشر کرده که به نظر می‌رسد بیشتر برای به تصویر کشیدن گوشی گران قیمتش است!

ساره بیات ثروتش را به رخ کشید.

گلایه یک هنرمند: ساره بیات برای صنایع دستی چه کاری انجام داده است؟

یک هنرمند با بیان اینکه حدود یک سال از انتخاب ساره بیات به عنوان سفیر صنایع دستی می‌گذرد، گفت: ما به عنوان هنرمند این حوزه از سفیر صنایع دستی مطالبه داریم که در طول یک سال گذشته چه کاری برای صنایع دستی انجام داده است؟

هیاس حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: بهتر است خانم بیات به عنوان سفیر صنایع دستی یک بیلان کاری دهد تا ما متوجه شویم در این یک سال چه کاری برای صنایع دستی انجام داده است؟

ما نمی‌توانیم از یک مسؤول دولتی نقد کنیم و مسؤولان دوست دارند ما از آن‌ها همیشه تعریف و تمجید کنیم. سفیر صنایع دستی باید نیازهای ما را از مسؤولان دولتی مطالبه کند و رابطه‌ای بین ما و مخاطبانی که با او در ارتباط هستند، باشد.

او درباره حضور یک بازیگر به عنوان سفیر صنایع دستی بیان کرد: واقعیت امر این است که حضور سفیری با عنوان صنایع دستی برای این حوزه ضرورت دارد.

دغدغه هنرمند معاصر صنایع دستی تنها فروش محصولاتش نیست و آنچه بیش از فروش برایش مهم است، دستاوردهای فنی، هنری و نقشی که اثر آن در زندگی، رشد، توسعه و فرهنگ کشورش دارد، قابل اهمیت است.

کد خبر : ۷۵۸۵۴
0
۰
ارسال نظر