عکس/ بازیگر بچه مهندس دلش حال و هوای مدرسه کرد!

ساناز سعیدی بازیگر سریال بچه مهندس عکسی جدید از خود منتشر کرد.

عکس/ بازیگر بچه مهندس دلش حال و هوای مدرسه کرد!
کد خبر : ۸۸۱۱۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، ساناز سعیدی در این عکس با تیپی نوجوانانه و شبیه به دختران دبیرستانی ظاهر شده است.

ساناز سعیدی دلش حال و هوای مدرسه کرده است.

چرا مسعودِ بچه مهندس یک بچه پولدار ناموفق است؟

جواد از ابتدا به دلیل نداشتن خانواده و زندگی در خانه کودک، زندگی گروهی را تجربه کرده بود، در حالی‌که مسعود تک فرزند بود و خواهر و برادری نداشت که تجربیات مشترک زندگی با آن‌ها داشته باشد. یکی از عوامل رفتارهای ناپخته مسعود با دیگران، همین نکته است.

در ضمن مسعود از خانواده‌ای بسیار مرفه بود اما متاسفانه خانواده کارکرد اصلی خود را به عنوان محلی برای افزایش صمیمیت و حس نزدیکی به دلیل تنش‌های بین مادر و پدرش از دست داده بود.

مسعود به قول خودش با وجود داشتن پدر و مادر حس تنهایی و بی‌کسی داشت تا جایی‌که خوابگاه دانشگاه را به خانه ترجیح داد و هر وقت دلش هوای خانه و خانواده را می‌کرد، با برخورد سرد و بی‌مهر و سرزنش کننده پدر و بی‌حوصلگی مادر و ضعف ارتباط عاطفی بین آن دو مواجه می‌شد بنابراین و همان‌طور که در این سریال دیدیم، وابستگی به دوستان خود یعنی قاسم و جواد را جایگزین پدر و مادر کرد.

البته در روز ثبت‌نام برای ورود به دانشگاه، مسعود با انتخابی عجولانه و شتاب زده، عاشق دختری در صف ثبت‌نام شد که با همراهی جواد، خوشبختانه از قدم گذاشتن در مسیر اشتباه ارتباط با جنس مخالف به دلیل داشتن کمبودهای عاطفی منصرف و به راه درست برای رشد تحصیلی و تشکیل گروه کاری سوق داده شد.

کد خبر : ۸۸۱۱۱
0
۰
ارسال نظر