عکس/ بازیگری که مجبور به عذرخواهی از استقلالی‌ها شد

ایمان صفا بازیگر طنز مهمان برنامه عصر جدید در شب سال نو بود.

عکس/ بازیگری که مجبور به عذرخواهی از استقلالی‌ها شد
کد خبر : ۸۰۶۵۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در بخشی از این برنامه ایمان صفا با تیم استقلال یک شوخی انجام داد که با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی همراه بود.

حال وی با انتشار متنی گله‌آمیز از هواداران استقلال عذرخواهی کرده است.

ایمان صفا مجبور به عذرخواهی از استقلالی‌ها شد.

سابقه‌ام را به خاطر بازی خراب نمی‌کنم

صفا در پاسخ به این سوال‌ها که بازی مافیا از سوی شرکت کنندگان چقدر جدی گرفته می‌شود و آیا امکان تلقب وجود دارد؟ گفت: وقتی در فضای بازی مافیا قرار می‌گیری ناخوآگاه استرسی سراغت می‌آید که نکند هویت مرا تشخیص دهند.

بهترین راه برای تشخیص مافیا دقت کردن به حرف‌های آدم‌ها و گرفتن سوتی‌ها و تناقض‌هایشان است. چند تا دوربین دور و بر ماست و اگر برای مثال چشم‌هایم را باز کنم، مردم می‌بینند، پس هیچگاه سابقه خودم را به خاطر بُرد در یک دست بازی مافیا که جایزه‌ی مادی یا معنوی هم ندارد، خراب نمی‌کنم.

گاهی از این حرص می‌خوردم که برخی ممکن است در بازی خطاهایی کنند که مردم و طرفدارانشان در برابرشان گارد بگیرند.

این بازیگر در واکنش به اظهارات برخی منتقدان از مسابقه «شب‌های مافیا» که این برنامه می‌تواند سبب عادی جلوه دادن دروغ گویی شود، گفت: اول باید درک کنیم که این یک بازی است.

شما می‌توانید یک نفر را به من معرفی کنید که در زندگی‌اش دروغ نگفته باشد؟ البته خود من حتی با دروغ مصلحتی هم مشکل دارم اما کسی هست که ادعا کند در زندگی‌اش اصلا دروغ نگفته باشد؟

ما یاد گرفتیم هر چیزی را که دوست نداریم یک اَنگ به آن می‌بندیم. بنابراین چون این برنامه یا بازی را دوست نداریم دنبال ایراد، می‌گردیم.

کد خبر : ۸۰۶۵۴
0
۰
ارسال نظر