عکس/ انتقاد شدید و تند مازیار لرستانی از مراحل قانونی تغییر جنسیت اش

مازیار لرستانی که طبق گفته خودش مراحل قانونی تغییر جنسیت اش را پشت سر می گذارد، از سختی این مسیر به تندی انتقاد کرده است.

عکس/ انتقاد شدید و تند مازیار لرستانی از مراحل قانونی تغییر جنسیت اش
کد خبر : ۱۱۱۷۹۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- مازیار لرستانی در اینستاگرام اش یادداشتی منتشر کرده و در آن گلایه کرده که جلسه کمیسیون پزشکی قانونی اش شبیه دادگاه تفتیش عقاید بوده است.

او گفته که در این مسیر روح اش کشته شده و اکنون احساس بیزاری دارد. مازیار لرستانی همچنین تاکید کرده که همه روزهای سیاه و تلخی را می گذارنند، چرا که همه تحت فشار هستند.

 انتقاد شدید و تند مازیار لرستانی از مراحل قانونی تغییر جنسیت اش

او در پایان هم جمله ای تامل برانگیز نوشت:

آنچه می خواهم نمی بینم

آنچه می بینم نمی خواهم

بخوانید: تعجب کاربران از شکل و شمایل جدید "مازیار لرستانی"/ عکس

زندگی و بیوگرافی مازیار (شهره) لرستانی

مازیار (شهره) لرستانی متولد سال ۱۳۴۵ در تهران است. او که سابقه ایفای نقش، با منش مردانه را نیز در کارنامه خود داشته، ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۱ در فضای مجازی‌اش از تطبیق جنسیت‌اش خبر داد.

لرستانی که فارغ ال حصیل کارگردانی تئاتر است، علاوه بر سریال‌های چون «آپارتمان»، «آوای فاخته»، «باخانمان»، «حکایت‌های کمال»، «کلاه پهلوی»، «امام علی»، «مختارنامه»، «خوشنام»؛ در فیلم‌های سینمایی «نیاز»، «آذرخش»، «ماموریت آقای شادی»، «پناهنده»، «لیلی با من است»، «هزارپا»، «اخراجی‌ها»، «زیردرخت هلو» و. . ایفای نقش کرده است.

تئاتر تلویزیونی «در پوست شیر»، «عمه ماه منیر» از جمله کارهای تلویزیونی‌اش در مقام کارگردان است.

لرستانی، کارگردانی تئاترهای چون «خسیس دهکده روگافورد»، «گالری»، «پرده‌برداری»، «عقاب»، «داش آکل»، «آنتیگون»، «متوری»، «بنگاه تئاترال»، «تلخ بازی قمر در عقرب»، «زندگی دوگانه» و «پیک‌نیک در میدان جنگ» را بر عهده داشته‌است و نمایش «سلطان مار» نوشته‌ی بهرام بیضایی را نیز روی صحنه برده است.

مجموعه تلویزیونی «هتل» به کارگردانی مرضیه برومند و فیلم سینمایی «مأموریت آقای شادی» و چندین تله‌فیلم دیگر از جمله آثاری است که او به عنوان نویسنده در آنان حضور داشته‌است.

کد خبر : ۱۱۱۷۹۳
0
۰
ارسال نظر