عکس/ الهه حصاری چگونه خود را از سرما محافظت می‌کند؟

الهه حصاری بازیگر جوان سینما و شبکه نمایش خانگی عکسی جالب از خود منتشر کرده است.

عکس/ الهه حصاری چگونه خود را از سرما محافظت می‌کند؟
کد خبر : ۶۲۷۹۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در این عکس الهه حصاری از سرمای هوا خود را به شکل جالبی در لباس خود مچاله کرده است.

الهه حصاری خود را از سرما محافظت می‌کند.

الهه حصاری: در «انتهای خیابان هشتم» حرفی برای گفتن دارم

«الهه حصاری» بازیگر فیلم سینمایی «انتهای خیابان هشتم» گفت: به گفته آقای علیرضا امینی بازی‌ام در فیلم سینمایی «انتهای خیابان هشتم»، حرفی برای گفتن دارد و بازی است که تماشاگر آن را به خوبی درک می‌کند.

«الهه حصاری» بازیگر در این باره گفت: نخستین تجربه بازیگری من، ایفای نقش در فیلم «تاکسی نارنجی» بود، همکاری با ابراهیم وحیدزاده به عنوان کارگردانی شریف و متین که سینمای خاص خود را دارد، تجربه خوبی برای من بود.

حصاری افزود: «عروسک» دومین همکاری با آقای وحیدزاده و تجربه بازیگری‌ام است. ایشان سبک و شیوه منحصربه فرد دارند. همکاری با کارگردانی که فرصت بازی را به بازیگر می‌دهد و آرامش و متانتی دارند که فضا را برای کار فراهم می‌کند.

این بازیگر سینما درباره دیگر تجربه‌های سینمایی‌اش گفت: در فیلم «زنان ونوسی، مردان مریخی» (کاظم راست‌گفتار)، «انتهای خیابان هشتم» (علیرضا امینی)، «شماره ۲۰، قطعه ۲۰، ردیف ۲۰» (مانیا اکبری)، «زنها شگفت‌انگیزند» (مهرداد فرید) نیز بازی کرده‌ام که در صورت پذیرفته شدن این آثار، در جشنواره فیلم فجر نیز شرکت خواهم داشت.

وی درباره بازی در فیلم سینمایی «انتهای خیابان هشتم»، گفت: علی‌رغم اینکه نقش کوتاهی در این فیلم داشتم، ولی به گفته آقای امینی، تماشاگر بازی من را در خاطر خواهد داشت و نقش، نقشی است که حرفی برای گفتن دارد.

حصاری همچنین بازی در فیلم سینمایی «شماره ۲۰، قطعه ۲۰، ردیف ۲۰» را یکی از تجربه‌های فراموش ناشدنی خود دانست.

کد خبر : ۶۲۷۹۴
0
۰
ارسال نظر