عکس/ الهام چرخنده در محاصره بین هوادارانش!

عکسی از الهام چرخنده در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد هواداران او، وی را محاصره کرده اند.

عکس/ الهام چرخنده در محاصره بین هوادارانش!
کد خبر : ۹۸۴۶۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در این تصویر مشاهده می‌شود که الهام چرخنده دوره شده و او با یک دختر جوان در حال سلفی گرفتن است.

الهام چرخنده در بین هوادارانش محاصره شده بود.

الهام چرخنده: تبریک به رهبرمعظم انقلاب را افتخار خود می‌دانم

الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون گفت: با تبریک روز پدر به رهبر معظم انقلاب مورد هجوم و واکنش منفی شبکه‌های معاند قرار گرفتم اما خود را یک پاسدار می‌دانم و به تبریکی که به رهبرم گفتم افتخار می‌کنم.

وی که به دعوت بسیج رسانه هرمزگان به بندرعباس سفر کرده سه شنبه در جمع اعضای بسیج رسانه این استان افزود: وقتی من ولادت امیرالمومنین علی (ع) را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفتم به من گفتند دیگر جایت در سینما نیست اما من تابع دینم هستم و ارادتم به رهبری بوده، هست و خواهد بود.

وی ادامه داد: درسینما با عشق وعلاقه کارمی کنم و به ارزش‌های اسلامی و دین ومذهبم احترام می‌گذارم و شیعه مرتضی علی (ع) هستم وسعی می‌کنم در سینما با تکنیک ومتفاوت ظاهر شوم.

چرخنده ادامه داد: وقتی ۱۶ساله بودم در بسیج ریشه کنی فلج اطفال شرکت کردم وهم اکنون هم در مسجد به بچه‌ها نقاشی آموزش می‌دهم.

وی گفت: نه فردی سیاسی هستم و نه ادعای دانش سیاسی دارم اما وظیفه خود می‌دانم از باورهای خودم دفاع کنم و اجازه نمی‌دهم به خانواده، جامعه ودینم توهین شود.

چرخنده بیان کرد: هرچند بعد ازآن تبریک مورد هجوم زیادی قرار گرفتم اما از کسانی که برای این اقدام من انرژی پاک می‌فرستند تشکر می‌کنم و برای این کار ارزشی خود تمام قد ایستاده ام.

کد خبر : ۹۸۴۶۷
0
۰
ارسال نظر