عکس/ الهام حمیدی مدل تبلیغاتی شد!

الهام حمیدی به عنوان مدل یک شرکت تولید کننده محصولات شوینده انتخاب شد.

عکس/ الهام حمیدی مدل تبلیغاتی شد!
کد خبر : ۱۵۹۱۴۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در عکسی که از الهام حمیدی منتشر شده، او به عنوان سفیر تبلیغاتی یک شرکت بهداشتی در تبلیغ این شرکت حضور دارد.

الهام حمیدی مدل تبلیغاتی شده است.

الهام حمیدی: با هر کیفیتی در سینما کار نمی‌کنم

الهام حمیدی که سریال «سرزمین کهن» را آماده‌ی پخش دارد، گفت: متاسفانه یک سال است که در تولید آثار رکود و وقفه ایجاد شده است و امیدوارم جشنواره‌ی جام‌جم نقطه‌ی آغازی برای ادامه پیدا کردن تولیدات باشد.

این بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی عملکرد تلویزیون در سال ۹۲ عنوان کرد: حدودا یک سال است که کارهایمان با رکود مواجه شده و به خاطر انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب وزیران و همچنین ثابت شدن فضای اقتصادی یک مقدار دچار مشکل شده است.

وی افزود: ما تولیدات خیلی خوبی داشتیم، سریال‌های الف ویژه زیاد ساخته می‌شد و در چند سال اخیر آثار ارزشی زیاد داشتیم که از بودجه‌های خیلی بالا و زمان ساخت طولانی برخوردار بودند امیدوارم جشنواره تلویزیونی جام‌جم نقطه‌ی آغازی برای ادامه پیدا کردن این مقوله باشد تا بتوانیم دوباره شاهد کارهای خوب باشیم.

این بازیگر همچنین درباره‌ی تاثیر جشنواره جام‌جم بر ارتقای کیفی آثار و ایجاد رقابت بین هنرمندان بیان کرد: تاکنون چنین جشنواره‌ای برای تلویزیون نداشتیم و من فکر می‌کنم خیلی خوب و به جاست؛ چرا که تولیدکنندگان آثار تشویق می‌شوند آثاری را ارائه دهند که بتوانند بعدا در جشنواره به آن ببالند و افتخار کنند.

کد خبر : ۱۵۹۱۴۱
0
۰
ارسال نظر