عکس العمل جالب علی کریمی به جنجال های فدراسیون

علی کریمی کاپیتان سابق تیم ملی ایران واکنشی کنایه آمیز به آنچه در فدراسیون فوتبال می‌گذرد نشان داد.

عکس العمل جالب علی کریمی به جنجال های فدراسیون
کد خبر : ۷۴۱۳۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از برترین‌ها؛ بحث برکناری عزیزی خادم از سوی اعضای هیات رئیسه فضای فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داده است.

ماجرایی که البته باعث برخی واکنش های شتاب زده از سوی ارکان فدراسیون فوتبال شده است. واکنش هایی که ماهیت مستقل بودن این کمیته ها را زیر سوال برده است.

طی یکی دو روز گذشته برخی از اعضای فدراسیون فوتبال به دلیل اقدامات اخیر خود با محرومیت مواجه شده اند. پیش از این یک فایل صوتی از رفیعی منتشر شده بود که در آن مشاور حقوقی فدراسیون به یکی از اعضای کمیته انضباطی گفته بود بازی ها را سه بر صفر کنید اما با کارمندان خاطی فدراسیون کاری نداشته باشید.

انتشار این فایل از سوی مشاور حقوقی رئیس فدراسیون خبرساز شد و کمیته اخلاق هم برای جلوگیری از شائبه دخالت فدراسیون در رای کمیته انضباطی مشاور عزیزی خادم را محروم کرد تا به نوعی فرار روبه جلو کرده باشد. مهرداد سراجی هم که به دلیل موضع گیری های اخیرش در خصوص رئیس فدراسیون فوتبال با محرومیت ۶ ماهه مواجه شده است.

در همین خصوص علی کریمی که از روز اول منتقد عزیزی خادم بود نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داد و مستقل بودن کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را با توجه فایل صوتی منتشر شده و محرومیت سراجی زیر سوال برده است.

واکنش علی کریمی به اتفاقات فدراسیون

کد خبر : ۷۴۱۳۱
0
۰
ارسال نظر