عکس/ افشاگری جنجالی مجری اخراجی تلویزیون در مورد بخشی از هنرمندان

مجتبی پوربخش مجری ممنوع التصویر صدا و سیما با منتشر کردن یک یادداشت جنجالی درباره برخی از هنرمندان در اینستاگرام اش خبرساز شده است.

عکس/ افشاگری جنجالی مجری اخراجی تلویزیون در مورد بخشی از هنرمندان
کد خبر : ۱۵۷۳۹۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- مجتبی پوربخش مجری و‌ گزارشگر باسابقه شبکه ورزش بعد از برکنار شدن از تلویزیون در این چند ماه اخیر همواره سوژه داغ رسانه ها بوده است.

اما در هفته های اخیر این مجری اخراجی با منتشر کردن مطالب تلخی درباره نبود داروهای بیماری اش و همچنین قیمت های نجومی آن باعث ناراحتی طرفداران اش شده است.

البته این مجری سابق به تازگی یک استوری در اینستاگرام اش منتشر کرده و‌ از پیدا شدن یکی از آمپول های شیمی درمانی اش در شهر رشت ابراز خوشحالی کرده است.

 افشاگری جنجالی مجری اخراجی تلویزیون در مورد بخشی از هنرمندان در همین رابطه حالا مجتبی پوربخش یادداشت عجیب و پر سر و صدایی را در صفحه شخصی اش خطاب به برخی از هنرمندان منتشر کرده و از آنها بسیار گله کرده است.

او در این استوری اعتراضی تاکید کرده که عده ای از هنرمندان معروف که از دوستان او هم هستند نسبت به او بدگویی می کنند و مدعی شده اند پوربخش درباره کمبود دارو و مشکلات بیماران سرطانی بزرگ نمایی کرده است.

همچنین او با لحنی کنایه آمیز و خشمگین برخی از این هنرمندان را به آدم فروشی و بی هنر بودن متهم کرده است.

بخوانید: عکس/ پز عجیب و غریب همسر مسی با لوازم آرایش طلای 24 عیارش!

حمله جنجالی مجری اخراجی تلویزیون به مدیرعامل استقلال

به گزارش وقت صبح، در هفته های گذشته علی فتح الله زاده مدیر عامل استقلال در اظهار نظری عجیب بابت بدهی استراماچونی از هواداران استقلال درخواست کمک مالی کرد.

صفحه اینستاگرام تیم استقلال هم با اعلام شماره حساب بانکی این باشگاه از طرفداران استقلال درخواست کرد که برای پرداخت بدهی سنگین استراماچونی پول واریز کنند.

اما در روزهای اخیر مدیرعامل استقلال از اینکه هواداران استقلال مبلغ کمی برای کمک مالی باشگاه واریز کرده اند ابراز گلایه کرده است‌.

از همین رو مجتبی پوربخش مجری برکنار شده صدا و سیما در یادداشتی تند به فتح الله زاده حمله کرده و او را بابت حرف های اش سرزنش کرده است.

مجری اخراجی تلویزیون در این استوری پر سر و صدا نوشته است: بله حاجی مردم تو بدبختی و گرونی دارن جون میدن، الان باید بیان اشتباه مدیریتی دوستان در استقلال و پرسپولیس ام بدن.

همچنین او تاکید کرده که هر زمانی که مردم نقش مستقیمی در انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل داشته باشند می توان از آنها انتظار حمایت مالی داشت.

کد خبر : ۱۵۷۳۹۴
0
۰
ارسال نظر