عکس اعجاب‌انگیز حمله یک ماهی به خرس برای دفاع از خود!

ماهی‌ها توانایی دفاع از خود را ندارند؛ چون در آناتومی این موجودات دست و پایی برای دفاع‌کردن وجود ندارد!

عکس اعجاب‌انگیز حمله یک ماهی به خرس برای دفاع از خود!
کد خبر : ۱۲۵۱۰۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، اما در این عکس، یک ماهی قزل‌آلا با روحیه جنگی، با پرتاب خود به سوی خرسی که می‌خواست ماهی‌ها را شکار کند، یک سیلی به صورت او زد و درس عبرتی به او داد!

این عکس، بینشی خارق‌العاده از تدافع و تهاجم در دنیای حیوانات را در آلاسکا ارائه می‌دهد.

ماهی به خرس حمله کرده است.

رفتارشناسی خرس‌های قهوه‌ای

آن‌ها ممکن است به مدت بیش از هفت ماه در لانه یا غار، بدون غذا خوابیده باشند. در این حالت کاملاً بی‌حس و سست می‌شوند. بعد از بیدار شدن به‌طور وحشتناکی غذا می‌خورند تاانرژی از دست رفته را بازیابند. روزی ۴۰ کیلوگرم!

خرس قهوه‌ای در حالت عادی در شب فعالیت می‌کند. در تابستان بیش از ۱۸۰ کیلوگرم چربی ذخیره می‌کند که او را قادر می‌سازد در طول زمستان که خیلی سست می‌شود مقاومت کند.

بیشتر بخوانید:

ویدئوی بامزه‌ای از خرس شکمو که زیادی عسل خورده بود!

ویدئو/ ترسیدن خرس غول پیکر از یک گربه!

با این حال آن‌ها زمستان‌خواب نیستند و به آسانی بیدار می‌شوند. هم نر و هم ماده این حیوان در زمستان در غار یا لانه به سر می‌برند.

خرس قهوه‌ای بسیار گوشه‌گیر است، با این حال ممکن است آن‌ها در تعداد زیادی به دور منبع غذایی بزرگ، در کنار هم جمع شوند و یک سلسله‌مراتب اجتماعی را بر پایه سن و اندازه‌شان تشکیل دهند.

وقتی خرس قهوه‌ای مصدوم شد با صدای بسیار بلندی می‌غرّد ولی در حالت عادی با ترساندن و عصبانیت و تولید صدای زیر به وسیله به هم ساییدن دندان به دیگران هشدار می‌دهد. آن‌ها تقریباً همیشه از مواجه شدن با انسان خودداری می‌کنند.

تصویر: خبرآنلاین

کد خبر : ۱۲۵۱۰۰
0
۰
ارسال نظر