عکس/ اعتراف نگران کننده مجری اخراجی تلویزیون به افسردگی

مجتبی پوربخش مجری و تهیه کننده سابق شبکه ورزش در اقدامی عجیب با انتشار یادداشت متفاوتی در صفحه شخصی اش به افسردگی اش اعتراف کرده است.

عکس/ اعتراف نگران کننده مجری اخراجی تلویزیون به افسردگی
کد خبر : ۱۴۴۰۴۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- مجتبی پوربخش مجری و‌ گزارشگر سابق صدا و سیما سال ها به واسطه اجراها و برنامه های جنجالی اش در شبکه ورزش از چهره های پر طرفدار تلویزیون بود.

اما او این روزها و پس از ماجرای برکناری اش از تلویزیون، بیش از هر کسی به یک چهره تلخ،منزوی و معترض در شبکه های اجتماعی بدل شده است.

اعتراف نگران کننده مجری اخراجی تلویزویون به افسردگی این در حالی ست که این مجری ممنوع التصویر در هفته های اخیر با انتشار مطالبی شخصی به طور شفاف از احوالات بد روحی اش با دنبال کنندگان اش صحبت کرده است.

با این وجود او در تازه ترین فعالیت اش در صفحه اینستاگرام اش با انتشار متنی تلویحا به داستان افسردگی اش اشاره مستقیمی کرده است.

بخوانید: عکس/ استوری خاص و غم انگیز علی کریمی برای مهرداد میناوند

طعنه جنجالی مجری اخراجی تلویزیون به جواد خیابانی

به گزارش وقت صبح، در روزهای گذشته و پس از مصاحبه اختصاصی ورزش سه با جواد خیابانی حواشی گوناگونی پیرامون این مجری پرحاشیه ایجاد شده است.

البته این مجری باسابقه تلویزیون چند سالی ست که علاوه بر گزارشگری اش، با اشتباهات کلامی متعددش در بین مردم عموما خبرساز بوده است.

اما این در حالی ست که خاطره گزارش بی نظیر جواد خیابانی در مقدماتی جام جهانی ۹۸ فرانسه بین دو تیم ایران و استرالیا سالیان سال در اذهان عمومی ثبت شده است.

با این حال این بار هم او در آخرین گفت و گوی تازه اش با اظهار نظرهای عجیب اش باعث تعجب کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

در همین رابطه مجتبی پوربخش مجری برکنار شده صدا و سیما با انتشار برشی از گفته های جدید همکار سابق اش به او انتقاد کرده است.

جواد خیابانی در این گفت و گو می گوید: مهم نیست چجوری بجنگی؟ مهم اینه که توی جنگ نجنگی و پیروز بشی!

حالا پوربخش در یادداشتی کنایه آمیز در صفحه اینستاگرام اش خطاب به جواد خیابانی نوشته است: آقا جواد جون ۴ ساعت دارم فکر می کنم دقیقا چجوری نجنگم و پیروز بشم.

کد خبر : ۱۴۴۰۴۷
0
۰
ارسال نظر