عکس/ اضافه وزن مشهود نیوشا ضیغمی؛ آیا فرزند دیگری در راه است؟

عکسی جدید از نیوشا ضیغمی منتشر شده که باعث گمانه زنی‌های زیادی شده است.

عکس/ اضافه وزن مشهود نیوشا ضیغمی؛ آیا فرزند دیگری در راه است؟
کد خبر : ۶۸۸۸۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در این عکس نیوشا ضیغمی به شکل مشهودی اضافه وزن پیدا کرده و برخی بر این عقیده‌اند که وی باردار شده است.

نیوشا ضیغمی اضافه وزن مشهود دارد.

دیدگاه نیوشا ضیغمی درباره صنایع‌دستی

این بازیگر با اشاره به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های متعدد کشورمان، عنوان کرد: «اگر بتوانیم هرکدام از این ظرفیت‌ها را به‌طور شایسته در جهان معرفی کنیم بسیار موفق خواهیم بود.»

ضیغمی اضافه کرد: «در شرایط بد اقتصادی که در حال حاضر همه با آن مواجه هستیم، فعالیت افرادی که به‌عنوان تجارت این صنعت را دنبال می‌کردند در حال کمرنگ شدن است. ازآنجایی‌که همسرم ازجمله این افراد محسوب می‌شود، این موضوع ناخودآگاه برای من مهم شده است.»

وی از فرش به‌عنوان شناخته‌شده‌ترین تولیدات حوزه صنایع‌دستی کشورمان در جهان یاد کرد و یادآور شد: «این در حالی است که محصولات چوبی، فلزی، انواع سنگ و سرامیک و تولیدات زیاد دیگری در ایران داریم که حیف است به آن‌ها پرداخته نشود.»

ضیغمی غرفه خانه ایرانی را که در سالن ۸ و ۹ نمایشگاه ملی صنایع‌دستی برپا شده است ایده خوبی برای جوانانی که به‌تازگی تشکیل خانواده داده‌اند دانست و اظهار داشت: «وقتی نام صنایع‌دستی به‌میان می‌آید اکثر مردم به‌ویژه جوانان طرح‌های سنتی و قدیمی را به ذهن می‌آورند.

به همین دلیل ممکن است کمتر با آن ارتباط برقرار کنند. این در حالی است که صنایع‌دستی ما محصولات مدرن و بروزی هم دارد که می‌توان از آن‌ها در زندگی روزمره بهره برد.»

کد خبر : ۶۸۸۸۵
0
۰
ارسال نظر