عکس/ استوری متفاوت هادی چوپان برای تولد محمدرضا گلزار

هادی چوپان قهرمان پرورش اندام ایران و جهان با انتشار یک استوری متفاوت و صمیمی در صفحه شخصی اش تولد محمدرضا گلزار را تبریک گفته است.

عکس/ استوری متفاوت هادی چوپان برای تولد محمدرضا گلزار
کد خبر : ۱۶۱۶۴۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- محمدرضا گلزار هنرمند مشهور کشورمان که عنوان سوپر استار سینمای ایران را یدک می کشد در روز گذشته با انتشار یک استوری از تولدش خبر داده است.

البته گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ است، اما او بعد از ده روز با انتشار یک پیام در صفحه شخصی اش از کسانی که در روز تولدش به یادش بوده اند تشکر کرده است.

در همین خصوص هادی چوپان آقای مستر المپیای جهان در اقدامی غافلگیر کننده با انتشار یک استوری متفاوت و صمیمانه زادروز محمدرضا گلزار را تبریک گفته است.

قهرمان مشهور کشورمان در این پیام با نمایش تصویری از گلزار با لحنی خودمانی خطاب به او نوشته است: داداش عزیزم زادروزت مبارک گل.

عکس/ شکستگی چهره محمدرضا گلزار در یک سلفی جدید نمایان شد! بخوانید: عکس/ شکستگی چهره محمدرضا گلزار در یک سلفی جدید نمایان شد!

ژست جالب هادی چوپان زمانی که هنوز گچ کار بود!

به گزارش وقت صبح، هادی چوپان در سالی که گذشت با خلق عنوان تاریخ سازش یکی از مطرح ترین و خبرساز ترین چهره های ورزشی ایران نام گرفت.

چرا که او توانست پس از سال ها ممارست و جدیت به عنوان تنها ایرانی قهرمان مسابقات جهانی مستر المپیای ۲۰۲۲ آمریکا شود.
عنوانی که این روزها او را هم طراز و در کنار بزرگان تاریخ ورزش پرورش اندام جهان قرار داده است.

البته کسب این عنوان بی نظیر سبب شده که گرگ پارسی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد و باعث شود او این روزها به طور مداوم در فضای مجازی فعالیت کند.

در همین راستا آقای مستر المپیا در تازه ترین فعالیت اش تصویر عجیبی از خودش را منتشر کرده که با واکنش های متفاوتی از سوی مخاطبان اش روبه رو شده است.

او در این استوری با نمایش عکسی دیده نشده از جوانی خودش که مربوط به سال ۲۰۱۷ است، بار دیگر قدرت بدنی اش را به رخ کاربران کشیده است.

کد خبر : ۱۶۱۶۴۸
0
۰
ارسال نظر