عکس/ استوری تلخ یاسمن فرمانی از وضعیت علی قلی زاده همه را نگران کرد

یاسمن فرمانی همسر فوتبالیست علی قلی زاده با منتشر کردن یک تصویر تلخ و شوکه کننده در اینستاگرام اش کاربران را متعجب کرده است.

عکس/ استوری تلخ یاسمن فرمانی از وضعیت علی قلی زاده همه را نگران کرد
کد خبر : ۱۶۰۸۲۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- در چند ماه اخیر علی قلی زاده بازیکن تکنیکی تیم ملی فوتبال با حوادث عجیب و متفاوتی مواجه شده است.

حضور او به سبب اردوی باشگاه اش در زلزله مهیب کشور ترکیه و نجات معجزه وارش تا مدت ها در صدر اخبار فوتبالی کشور قرار داشت.

اما به نظر می رسد اخبار بد و حواشی متعدد در سال جدید هم همچنان گریبانگیر این لژیونر کشورمان است و او را تنها نگذاشته است.

چرا که ساعاتی پیش یاسمن فرمانی ستاره تیم ملی فوتبال بانوان با انتشار تصویر تلخی از همسرش کاربران‌ را متعجب کرده است.

استوری تلخ یاسمن فرمانی از وضعیت علی قلی زاده همه را نگران کرد او در یک استوری با منتشر کردن تصویری از علی قلی زاده در بیمارستان و پای جراحی شده اش خطاب به او نوشته است:
دردها زودگذر هستند اما موفقیت همیشگی است.محکم تر و قوی تر از قبل برمی گردی و اون موقع هست که بیشتر از قبل بهت افتخار می کنم.
گفتنی است که علی قلی زاده به سبب جراحی مینیسک پا در ترکیه به مدت یک ماه از صحنه فوتبال دور خواهد بود.

بخوانید: عکس/ جواد کاظمیان تمام گذشته اش را در یک تصویر لو داد

قلی‌زاده مصدوم در ترکیه جراحی شد

به گزارش "ورزش سه"، لیست بازی ایران و کنیا یک غایب بزرگ داشت و نبود علی قلی‌زاده، وینگر تکنیکی تیم ملی ایران کاملا به چشم می‌خورد. این اتفاق در شرایطی رقم خورد که قلی‌زاده یکی از مهره‌های خوب ایران در بازی با روسیه بود اما حالا معلوم شد تعویض او در آن بازی دلیل فنی نداشته است.

در شرایطی که بخش رسانه‌ای تیم ملی هیچ خبر رسمی‌ای در خصوص قلی‌زاده منتشر نکرده بود، اینطور به گوش می‌رسید که بازیکن باشگاه کاسیم پاشای ترکیه مصدوم شده است‌ و غیبت او در لیست بازی با کنیا بر این شنیده‌ها صحه گذاشت

بنابر خبر اختصاصی خبرنگار "ورزش سه"، قلی‌زاده از ناحیه مینیسک در بازی روسیه مصدوم شده و بعد از جراحی روز گذشته حداقل به مدت یک ماه از فوتبال دور خواهد بود ولی ممکن است این مصدومیت سبب شود قلی‌زاده فصل را از دست بدهد.

کد خبر : ۱۶۰۸۲۷
0
۰
ارسال نظر