عکس/ استوری تامل برانگیز شایان مصلح در مورد جایگاه زنان

شایان مصلح بازیکن سابق پرسپولیس با منتشر کردن یادداشتی تامل برانگیز درباره جایگاه زنان در صفحه شخصی اش باز هم خبرساز شده است.

عکس/ استوری تامل برانگیز شایان مصلح در مورد جایگاه زنان
مدت مطالعه :

وقت صبح - ظاهرا استوری های پر سرو صدای شایان مصلح در صفحه اینستاگرام اش به مانند روزهای گذشته همچنان ادامه دار خواهد بود.

شایان یا علی مصلح که در زمان بازیگری اش در تیم پرسپولیس به شایان سرخپوست معروف بود، این روزها اظهار نظرهای تندی را در رابطه با اتفاقات اخیر کشور منتشر می کند.

البته این در حالی ست که اغلب طرفداران فوتبال بواسطه شخصیت آرام و بی حاشیه شایان مصلح، توقع دیدگاهی سیاسی را از او نداشتند.استوری تامل برانگیز شایان مصلح در مورد جایگاه زنان در همین ارتباط اکنون بازیکن گل گهر سیرجان پیامی را در فضای مجازی منتشر کرده است که درباره جایگان زنان صحبت می کند.

این پیام که شعری از شاعر معروف سوریه نزار قبانی است به این شرح است:

هربار که ترانه ای برایت سرودم قومم بر من تاختند!

که چرا برای میهن شعری نمی سرایی؟ و آیا زن چیزی به جز وطن است؟

بخوانید: عکس/ شایان مصلح به سیم آخر زد

کنایه تند شایان مصلح به همفکران اش

شایان مصلح بازیکن سابق پرسپولیس، با انتشار مطلب طعنه آمیزی در صفحه شخصی اش به همفکران اش درباره حوادث اخیر کشور کنایه تندی زده است.

به گزارش وقت صبح، در روزهای گذشته منتشر شدن مطالب جنجالی شایان مصلح بازیکن گل گهر سیرجان بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است.

اغلب طرفداران فوتبال مصلح را فوتبالیست کم حاشیه ای تلقی می کردند اما او این روزها به یک چهره جنجالی در شبکه های اجتماعی بدل شده است.

حتی او با انتشار مطالب تند و‌ تیز در رابطه با اتفاقات اخیر کشور و انتقاد از مسئولین، باعث تعجب مخاطبین صفحه اش در اینستاگرام شده است.

در همین رابطه حالا شایان مصلح یادداشت تندی را در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده که به نظر می رسد قصد داشته به همفکران اش کنایه بزند.

او در این باره نوشت: ما یه رفیق داشتیم تا پارسال، هر روز قیمت دلار رو میذاشت و به افزایش قیمت دلار و تورم اعتراض میکرد. یه سالی میشه خبری ازش نیست تازه فهمیدم مشکلش با رییس جمهور قبلی بوده نه افزایش قیمت دلار.

درد مردم یا منفعت طلبی و بازی های حزبی؟

کد خبر : ۱۲۱۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان