عکس/ استقبال بامزه و خاص از همسر مهدی قائدی در فرودگاه

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی مهاجم بوشهری تیم استقلال تصویر جالبی را در صفحه شخصی اش درباره سفر تازه اش منتشر کرده است.

عکس/ استقبال بامزه و خاص از همسر مهدی قائدی در فرودگاه
مدت مطالعه :

وقت صبح- مهدی قائدی و همسرش در روزهای گذشته چالش های سخت و جنحال برانگیزی را پشت سر گذاشته اند. چرا که شایعات عجیبی در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود که این زوج مشهور در آستانه جدایی از یکدیگر هستند.

اما پس از این حواشی بود که ستاره این روزهای تیم استقلال با انتشار یک استوری عاشقانه برای همسرش به تمامی این شایعات پایان داد.

 استقبال بامزه و خاص از همسر مهدی قائدی در فرودگاه البته ستاره معصومی هم با منتشر کردن تصویری دونفره و مطلبی احساسی در اینستاگرام اش پاسخ محکمی به موضوع جدایی شان داد.

در همین راستا حالا همسر مهاجم بوشهری آبی پوشان در تازه ترین فعالیت اش در فضای مجازی، با نمایش تصویری از خودش در فرودگاه سفر تازه اش را اعلام کرده است.

البته ستاره معصومی در این استوری حرفی از مقصد جدیدش نزده است. اما با انتشار تصویری از خواهرزاده مهدی قائدی می توان حدس زد او به بوشهر سفر کرده است.

بخوانید: عکس/ رونمایی مجری ممنوع الکار تلویزیون از چهره عجیب اش در اوایل جوانی

پاسخ کوچه و بازاری مهدی قائدی به ابراز احساسات همسرش

به گزارش وقت صبح، هفته های گذشته بود که اخباری عجیب و باورنکردنی از سوی برخی از رسانه ها درباره جدایی مهدی قائدی و همسرش ستاره معصومی در فضای مجازی منتشر شد.

پس از این شایعات بود که ستاره معصومی همسر ستاره تیم استقلال با انتشار تصویری مشترک و مطلبی عاشقانه واکنشی کوبنده ای به این اخبار جنجالی نشان داد.

اما حالا با گذشت چند روز مهاجم تکنیکی آبی پوشان هم سکوت اش را شکست و با بازنشر استوری همسرش پاسخ معناداری به احساسات او نشان داده است.

با این اوصاف به نظر می رسد اخبار ضد و نقیض شائبه جدایی مهاجم جنوبی استقلال و همسر اینفلوئنسرش شایعه ای بیش از سوی برخی از رسانه های داخلی نباشد.

کد خبر : ۱۷۱۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان