عکس/ استایل سراسر سفید بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بازیگر خوب و خوش‌پوش سینمای ایران عکس جدیدی از خود منتشر کرده است.

عکس/ استایل سراسر سفید بهنوش طباطبایی
کد خبر : ۴۴۳۳۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، بهنوش طباطبایی در این عکس با استایلی سفید دیده‌ی شود که ظاهر جذابی به وی بخشیده است.

او در زیر این عکس نوشت:

دلت رو به یه روزی، خوش نگه دار
چه اون روز بیاد و چه نیاد
تو هر روزت رو برای اون روز، بساز

بهنوش طباطبایی با استایل سراسر سفید دیده شد.

انتقادات از بهنوش طباطبایی برای تبلیغ محصولات چرمی

سالانه پوست یک میلیارد حیوان در دنیا به مصرف صنعت چرم می‌رسد. این در حالی است که ما انسان‌ها برای پوشیدن یک لباس مناسب، گزینه‌های مختلفی برای انتخاب داریم اما از آنجا که خیلی‌ها نمی‌دانند پوشیدن چرم و خز باعث می‌شود حیوانات چه خشونت بزرگی را از سر بگذرانند، اصرار به پوشیدن این لباس دارند.

مدتی است که بهنوش طباطبایی - بازیگر سینما و تئاتر - برای تبلیغات یک برند پوشاک چرم، مورد انتقاد گروهی از حامیان حیوانات و محیط زیست قرار گرفته است؛ تبلیغاتی که این روزها در فضای شهری خودنمایی زیادی می‌کند.

چند وقت پیش بهنوش طباطبایی در یک مصاحبه، طوری به این انتقادات پاسخ داد که مشخص شد او اصلاً نمی‌داند لباسی که تبلیغ آن را می‌کند از کجا می‌آید و ناشی از چه خشونت بزرگی است.

او در این مصاحبه گفته است: «اتفاقا این کار خیلی به محیط زیست ما کمک می‌کند. همان‌طور که ما به قصابی می‌رویم و گوشت می‌خریم، چرا آن زمان نمی‌گوییم خوردن گوشت به قیمت کشته‌شدن یک حیوان است؟

اتفاقاً خیلی برای محیط زیست خوب است که آن پشم و پوست حیوانی که برای مصارف گوشتی، کشته شده را استفاده کنیم تا روی زمین باقی نماند. چون تولید میکروب می‌کند و اتفاقات بدی را رقم می‌زند. این پوست و … باید بروند در یک سیستم دیگری استفاده شوند.»

کد خبر : ۴۴۳۳۸
0
۰
ارسال نظر