عکس/ استایل جدید و شیک سمیرا حسن‌پور

سمیرا حسن‌پور بازیگر و همسر سامان سالور کارگردان سینمای ایران، عکس‌های جذابی را از خود منتشر کرده است.

عکس/ استایل جدید و شیک سمیرا حسن‌پور
کد خبر : ۳۹۰۸۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در این عکس‌ها که به نظر می‌رسد در آتلیه گرفته شده باشند، سمیرا حسن‌پور با استایل جدید و شیکی دیده می‌شود.

این بازیگر سابقه حضور در سریال‌های پایتخت و چاردیواری را دارد.

سمیرا حسن‌پور با استایل جدید و شیک عکس گرفت.

سریال چار دیواری

چاردیواری یا چهاردیواری مجموعه‌ای تلویزیونی است که هرشب از ۲۸ اسفند ۱۳۸۸ تا پایان نوروز از شبکه‌ی یک در ۱۵ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای پخش می‌شد. کارگردان این مجموعه سیروس مقدم است.

این سریال یکی از خاطره انگیزترین سریال‌ها و پربیننده‌ترین مجموعه دهه ۸۰ است که در نوروز سال ۸۹ پخش شد.

داستان جذاب و بدون وقفه یکی از دلایل خوب برای موفقیت چاردیواری بود. موسیقی این فیلم نیز متناسب با عید نوروز ایرانی‌ها طراحی شده بود.

شخصیت‌های به یادماندنی امیر جعفری در نقش «نادر» و سعید آقاخانی در نقش «خیری» جزو چارچوب اصلی فیلم بود. چاردیواری در انتخاب کاربران سایت شبکه‌های صدا و سیما، با رأی مردم به عنوان بهترین سریال نوروزی آن سال انتخاب شد.

در خلاصه داستان این سریال امده است:

داستان چاردیواری درباره‌ی جوانی به نام نادر است که در گذشته درخواست دختر جوان و متمولی به نام مریم را برای ازدواج ظاهری و رسمی قبول کرده است.

دختر که قصد داشته با این ازدواج در خارج از کشور ادامه تحصیل دهد، حالا پس از چند سال از خارج از کشور برگشته و قصد دارد به ازدواج با نادر خاتمه بدهد.

اما در عین حال با همکاری نادر طوری در برابر پدرش صحنه‌سازی می‌کند که او و نادر پس از چند سال زندگی مشترک، با هم اختلاف دارند.
از سوی دیگر نادر در رابطه با خانواده پدری‌اش هم دچار مسائلی است که وضعیت او را پیچیده‌تر می‌کند…

کد خبر : ۳۹۰۸۶
0
۰
ارسال نظر