عکس/ اتاق ورزش لاکچری و جالب جورجینا در عربستان

جورجینا رودریگز نامزد آرژانتینی رونالدو با انتشار تصویری در صفحه شخصی اش از اتاق خاص و لاکچری ورزشی اش در ریاض، هواداران اش را غافلگیر کرده است.

عکس/ اتاق ورزش لاکچری و جالب جورجینا در عربستان
کد خبر : ۱۴۲۹۲۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- این روزها حضور بحث برانگیز جورجینا و خانواده اش در ریاض باعث شده جزئیات زندگی او بیش از پیش برای هواداران اش جالب توجه به نظر بیاید.

با این حال شاید همین مسئله باعث شده که جورجینا پس از ورود به عربستان و حضور بیشتر در میان مردم، تمامی لحظات جالب اش در ریاض را برای دنبال کنندگان اش در صفحه شخصی اش به اشتراک می گذارد.

در همین راستا او به تازگی تصویری را در صفحه اینستاگرام اش برای مخاطبین اش منتشر کرده که باعث واکنش های متفاوتی از سوی آنان شده است.

او در این تصویر جالب توجه از نمای اتاق لاکچری یا باشگاه خصوصی اش در ریاض رونمایی کرده است.

به نظر می رسد ریاض و باشگاه النصر با امکانات فوق لاکچری و پر سر و صدای اش هر بار رونالدو و‌ جورجینا را بیشتر از قبل غافلگیر می کنند.

اتاق ورزش لاکچری و جالب جورجینا در عربستان

بخوانید: عکس/سنگ تمام اینستاگرامی جورجینا برای رونالدو

گردن‌بند فوق لاکچری نامزد رونالدو در عربستان/ جواهرات جورجینا چقدر ارزش دارد؟

به گزارش خبر ورزشی، جورجینا شب گذشته به جشنواره «جوی اواردز» رفت و روی فرش قرمز قرار گرفت. او در مصاحبه ‌ای که داشت از علاقه‌اش به عربستان گفت.

او برای حضور در این مراسم تلاش کرد تا لباسی پوشیده و مناسب فرهنگ عربستان بر تن داشته باشد.

گفتنی است گردنبندی که دیشب در مراسم «جوی اواردز» بر گردن جورجینا بود، ارزش ۵۰۰هزار دلاری دارد که معادل ۲۲.۲ میلیارد تومان می شود.

کد خبر : ۱۴۲۹۲۱
0
۰
ارسال نظر