عکس/ آخر هفته غزاله نظر در ویلای ییلاقی

غزاله نظر بازیگر جوانی که چند صباحی است نامش بر سر زبان‌ها افتاده عکس جدیدی از خود منتشر کرده است.

عکس/ آخر هفته غزاله نظر در ویلای ییلاقی
کد خبر : ۴۸۷۳۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، غزاله نظر از فرصت تعطیلات خود استفاده کرده و به ویلایی ییلاقی رفته است و در پس زمینه تصویر محیط سرسبز منطقه دیده می‌شود.

غزاله نظر در ویلای ییلاقی وقت گذراند.

غزاله نظر و علاقه به مد و لباس

غزال نظر هنرپیشه جوان سینما و تئاتر کشورمان است که از چهره‌های جدید عرصه هنرپیشه سینمای ایران بوده و با نقش آفرینی در کنار شهاب حسینی و ساره بیات در فیلم سینمایی هزارتو، در اکران پاییزی سینمای ایران قرار دارد.

تصاویری که در مروری بر مد و لباس غزال نظر در سال‌های اخیر به روایت اینستاگرامش داریم، نشان می‌دهد که او یک دختر خوش سلیقه و البته خوش استایل در زمینه مد و لباس بوده و می‌تواند به گزینه بالقوه‌ای برای نقش آفرینی در تبلیغات و تیزرهای برندهای ایرانی در سال‌های بعد تبدیل شود.

غزال نظر، از سال ۱۳۹۵ در اینستاگرام فعالیت دارد و در آذر ماه ۹۸، کم‌تر از ۱۰ هزار دنبال کننده داشت. او فعالیتی در توییتر و فیسبوک ندارد.

فیلم تئاتر «اعتراف» جایی است که تجربه بازیگری در کنار شهاب حسینی را به غزال نظر پیش از بازی در «هزارتو» داد. در این تئاتر، او فرصت بازی کردن با استاد علی نصیریان (برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ۹۷) را کسب کرد.

کد خبر : ۴۸۷۳۱
0
۰
ارسال نظر